۱۸ سالگی کلنگ‌زنی کتابخانه مرکزی خرم‌آباد/ روبان افتتاح قیچی نمی‌‌شود
کد خبر: 3763876
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳

۱۸ سالگی کلنگ‌زنی کتابخانه مرکزی خرم‌آباد/ روبان افتتاح قیچی نمی‌‌شود

گروه فرهنگی ـ با گذشت ۱۸ سال از کلنگ‌زنی پروژه کتابخانه مرکزی خرم‌آباد هنوز به بهره‌برداری نرسیده و خیلی از قسمت‌های این پروژه که کار آن تقریباً تکمیل شده در حال حاضر نیاز به بازسازی دارد.

18سالگی کلنگ‌زنی کتابخانه مرکزی خرم‌آباد/نیاز این کتابخانه به بازسازی

به گزارش ایکنا از لرستان، پروژه کتابخانه مرکزی خرم‌آباد سال 80 در محوطه مصلی الغدیر خرم‎آباد کلنگ‌زنی شد اما شرایط خوبی ندارد و در حال حاضر هم تعطیل است این درحالی‎است که پیش‌تر اعلام شد این کتابخانه هنوز در مراحل ساخت است و افتتاح نشده نیاز به تعمیر، مرمت و بازسازی دارد.
این پروژه فرهنگی قرار بود در دو فاز ساخته شود و ساختمان اداری، نهاد کتابخانه‌های عمومی استان نیز در آن تعبیه شده است اما متأسفانه این پروژه تا حالا مسئولان زیادی به خودش دیده که هیچ‌کدام موفق نشده‌اند روبان افتتاح را قیچی کنند.
فرشته طهماسبی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان درباره آخرین وضعیت این پروژه به خبرنگاران، گفت: تقریباً تعطیل است! چند بار پیگیر شدم و قرار بود چون قرارداد مشکل داشت با پیمانکار قرارداد جدید منعقد کنند.
وی ادامه داد: قرار بود با رفع مشکل‌ها، پروژه بار دیگر فعال شود اما فعلاً خبری نیست.
طهماسبی با اشاره به این‌که پروژه حدود 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، تصریح کرد: چون مدت زیادی تعطیل بوده، متأسفانه از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار نیست.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان لرستان تأکید کرد: خیلی از قسمت‌های این پروژه که کار آن تقریباً تکمیل شده در حال حاضر نیاز به بازسازی دارد، چون زمان زیادی از انجام کار سپری شده است.
وی بیان کرد: مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان قول‌های خوبی داده است که امیدواریم عملی شوند.

انتهای پیام

captcha