برگزاری چهارمین دوره نشست تبادل تجربیات علم و فناوری در کشورهای اسلامی
کد خبر: 3763890
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲

برگزاری چهارمین دوره نشست تبادل تجربیات علم و فناوری در کشورهای اسلامی

گروه جامعه ــ چهارمین دوره نشست تبادل تجربیات علم و فناوری(STEP) در کشورهای اسلامی طی آذرماه سال جاری، به مدت چهار روز در عمان برگزار می‌شود.

جایزه مصطفیبه گزارش ایکنا؛ به نقل از ستاد ارتباطات و اطلاع‌رسانی بنیاد مصطفی(س)، چهارمین دوره نشست تبادل تجربیات علم و فناوری(STEP) در کشورهای اسلامی طی آذرماه سال جاری، برگزار می‌شود که حول محور آب، سلامت و انرژی است.

در همین راستا رسول دیناروند؛ دبیر اجرایی چهارمین دوره نشست تبادل تجربیات علم و فناوری(STEP) در کشورهای اسلامی، گفت: برگزیدگان دوره اول و دوم جایزه مصطفی (ص) به عنوان الگو به دانشمندان جوان معرفی می‌شوند؛ چرا که جایزه مصطفی(ص) مانند جوایز دیگر جهانی، قصد دارد دانشمندان برجسته و دستاوردهای آنان را به جهان اسلام معرفی کند.

نشست تبادل تجربیات علم و فناوری(STEP) فرصتی است تا دانشمندان کشورهای اسلامی و محققان جهان با یکدیگر دیدار کرده و دستاوردها و تجربیات موفق خود را برای یکدیگر و همچنین دانشمندان جوان به اشتراک بگذارند.

یادآوری می‌شود، چهارمین دوره نشست تبادل تجربیات علم و فناوری(STEP) در کشورهای اسلامی، طی آذرماه سال جاری، در دانشگاه سلطان قابوس عمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha