گرامیداشت سالروز وفات حضرت سکینه(س) در نسيم‌شهر
کد خبر: 3763897
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱

گرامیداشت سالروز وفات حضرت سکینه(س) در نسيم‌شهر

کانون خبرنگاران نبأ _ هيئت انصارالمهدی(عج) نسيم‌شهر وابسته به اداره تبليغات اسلامی بهارستان مراسم عزاداری وفات حضرت سکینه(س) را برگزار کرد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ مراسم عزاداری سالروز وفات حضرت سکینه، بنت‌الحسین(س)، روز گذشته، 22 آبان در هيئت انصارالمهدی(عج) نسيم‌شهر وابسته به اداره تبليغات اسلامی بهارستان با حضور اعضای هيئت و عاشقان اهل بيت(ع) برگزار شد.
در اين مراسم، پس از قرائت دعای پرفيض زيارت عاشورا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عليپور، روحانی اين هيئت با بيان احکام نماز و با اشاره به زندگی آن حضرت، عنوان کرد: حضرت سکینه(س)، دختر امام حسین(ع) است که در واقعه عاشورا حضور داشت و همراه با کاروان اسرا به شام برده شد و در پنجم ربیع‌الاول در مدینه درگذشت؛ اخلاق نيك و خصال پسنديده اين بانوی بزرگوار، وی را در نظر پدر كه مربی صالح و كاملی بود، عزيز و چون ستاره‌ای فروزان در آسمان خاندان امام(ع) همه را شيفته رفتار شايسته خود كرد.
در ادامه، مداحان و ذاکرين اهل بيت(ع) از جمله محمد حسنلو و رضا جوهری به ذکر مصيبت و سينه‌زنی پرداختند و از شرکت‌کنندگان نيز به سفره احسان پذيرايی شد.
اين هيئت هر هفته سه‌شنبه‌ها ساعت 20:30 در جنوب غرب تهران، جاده ساوه، نسيم‌شهر، خيابان 14 متری شهيد چمران، انتهای کوچه جامی، پلاک 117 برگزار می‌شود.

منوچهر جلیلی

انتهای پیام

captcha