استقبال خانواده‌های شهدای منا از پخش «حوالی پاییز»
کد خبر: 3763951
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳

استقبال خانواده‌های شهدای منا از پخش «حوالی پاییز»

گروه جهاد و حماسه ــ بیش از یکصد خانواده شهدای منا در نامه‌ای از پخش سریالی با نام «حوالی پاییز» که گوشه‌ای از غم و اندوه 475 خانواده شهید مظلوم منا و مسجدالحرام را به تصویر کشیده، تشکر کردند.

استقبال خانواده‌های شهدای منا از پخش «حوالی پاییز»

به گزارش ایکنا، بیش از 100 خانواده شهید حادثه منا و مسجدالحرام در نامه‌ای از علی عسگری، رئیس سازمان صداوسیما برای پخش سریال تلویزیونی «حوالی پاییز» با موضوع شهدای منا تقدیر و تشکر کردند. در قسمتی از این سریال حادثه تلخ منا، انتظار و نگرانی خانواده ها پس از این اتفاق تلخ به تصویر کشیده شده است.
در بخشی ازاین نامه آمده است:
«در پاییز امسال شاهد پخش سریالی با نام «حوالی پاییز» از شبکه سوم سیما هستیم، سریالی که گوشه ای از غم و اندوه خانواده 475 شهید مظلوم منا و مسجدالحرام را به تصویر کشیده است. سه سال پیش بود که پاییز خانواده های ما آغاز گردید. لحظات بیم و امید، دلهره و نگرانی، و بی‌خبری از سرنوشت عزیزانمان که با آرزوی حاجی‌شدن راهی سرزمین امن الهی کرده بودیم؛ انتظاری که با اندوهی بزرگ پایان یافت و پیکر حاجیانمان روی دستان تشییع کنندگان از سفر حج بازگشت.
مجموعه «حوالی پاییز» این روزها مهمان خانه‌های ایرانی شده است تا آنچه در 4 ماه انتظار، در خانه‌های ما گذشت را بازنمایی کند. هرچه سریال به قسمت‌های انتهایی نزدیک می‌شود، بسیاری از هم میهنانمان با ارسال پیام‌هایی به ما، یاد شهدای مظلوم منا را زنده می‌کنند و برای اندوه ما متاثرتر می‌شوند.
در سه سال گذشته از وقوع حادثه همواره رهبر انقلاب تاکید داشتند که این فاجعه نباید فراموش شود و باید جریان مطالبه‌گری از این فاجعه زنده بماند. این مجموعه حقا در پاسخ به تذکر ایشان برای فراموش‌نشدن آن واقعه پاسخی نیکو بود.»
سریال «حوالی پاییز» به کارگردانی حسین نمازی و تهیه کنندگی سعید پروینی با نمایش گوشه‌ای از نگرانی و انتظار خانواده شهدای حادثه منا در حج خونین سال 94 این شب‌ها از شبکه سه سیما در حال پخش است.

انتهای پیام

captcha