آشنایی با حمیدرضا عباسی در «سفرکردگان»
کد خبر: 3763980
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵

آشنایی با حمیدرضا عباسی در «سفرکردگان»

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ برنامه «سفرکردگان» روز پنجشنبه، ۲۴ آبان‌ماه به آشنایی با شخصیت مرحوم حمیدرضا عباسی، قاری و مؤذن حرم مطهر امام رضا(ع) می‌پردازد.

به گزارش ایکنا؛ «سفرکردگان» برنامه‌ای از گروه تلاوت و محافل قرآنی رادیو قرآن است که پنجشنبه هر هفته ساعت ۱۹ به مدت سی دقیقه به روی آنتن می‌رود.
در این برنامه تلاوت یکی از شهدای قاری و یا قاریان مرحوم، پخش و در ادامه با یکی از نزدیکان این افراد گفت‌و‌گو می‌شود. در هر برنامه پای سخن یکی از اعضای خانواده، آشنایان و یا یکی از شاگردان و دوستان قرآنی آن استاد ارجمند نشسته و با رفتار و حسن سلوک آن قاری مرحوم یا شهید آشنا می‌شویم.
عوامل برنامه سفرکردگان که چندی پیش به مشهد مقدس رفته بودند، برنامه‌ای راجع به قاری ممتاز و بین‌المللی حمیدرضا عباسی تولید کردند. مرحوم حمیدرضا عباسی قاری و مؤذن حرم مطهر امام رضا(ع) و نفر برگزیده مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در کویت و تعداد دیگری از مسابقات بود.
وی پس از انجام داوری مسابقات قرآن در شهر سمنان و در مسیر بازگشت به مشهد، در سانحه رانندگی دار فانی را وداع گفت. سفرکردگان کاری از گروه تلاوت و محافل قرآنی رادیو قرآن این هفته گفت‌وگوی اختصاصی با حجت‌الاسلام والمسلمین عباسی پدر این قاری ارجمند داشته که از ویژگی‌های اخلاقی فرزند مرحوم خود می‌گوید. در پایان این برنامه تلاوت زیبایی از این قاری مرحوم تقدیم شنوندگان خواهد شد.
یادآور می‌شود، این برنامه پنجشنبه، ۲۴ آبان‌ماه با اجرای هادی ربیعی و تهیه‌کنندگی علیرضا صفرزاده ساعت ۱۷:۴۵ از رادیو قرآن پخش می‌شود.
انتهای پیام

captcha