آسیب‌های اجتماعی با ترویج قرآن در جامعه کاهش می‌یابد
کد خبر: 3763985
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲

آسیب‌های اجتماعی با ترویج قرآن در جامعه کاهش می‌یابد

گروه اجتماعی - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ قرآن خوانی در مراکز آموزش عالی گفت: ترویج معارف قرآنی بهترین راهکار برای پیشگیری از بروز آسیب های اجتماعی در جامعه است.

به گزارش ایکنا از همدان، به نقل از ایرنا آیت‌الله غیاث‌الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان هندان بیان کرد: نقش قرآن کریم در پیشگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی بسیار ویژه و تاثیرگذار است بنابراین باید این فرهنگ ناب را در جامعه ترویج داد.
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه انجام فعالیت های مختلف برای گسترش فرهنگ قرآنی حد و مرزی ندارد خواستار تلاش همه مسئولان برای گسترش این مهم در بین اقشار مختلف مردم شد.
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های استان همدان نیز اظهار داشت: فعالیت های خوبی برای اساتید و دانشجویان دانشگاه های این استان در حوزه قرآنی صورت گرفته است.
حجت‌الاسلام علی محمد عباسی ابراز امیدواری کرد بتوان در پیشبرد اهداف قرآنی در دانشگاه‌ها همچون گذشته موفق بوده و انجام امور فرهنگی را افزایش داد.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز بیان کرد: این دانشگاه سال آینده میزبان بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت (ع) وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.
سیما سادات لاری افزود: برای گرامیداشت هفته قرآنی اقدام هایی همچون فضاسازی محیطی، نصب بنر و پوستر، پخش آیات قرآن صبح ها قبل از شروع کلاس‌های درس در قالب طرح پویش «من قرآنی‌ام» و برپایی کلاس های قرآنی و محافل انس با قرآن در دانشگاه و خوابگاه‌های دانشجویی صورت پذیرفته است.
در این دیدار از دانشجویان، اساتید و کارکنان برتر دانشگاه های استان در زمینه قرآن و فعالیت های مرتبط با آن تجلیل شدند.
همچنین از استاد «محسن ورمزیار» دارنده رتبه اول قرائت تحقیق و «ندا مهدوی» نفر سوم تذهیب بیست و سومین جشنواره قرآنی وزارت بهداشت با اهدای لوح تقدیر به عمل آمد.
انتهای پیام

captcha