ارسال ۲ هزار اثر به همایش ملی «هویت کودکان ایران اسلامی» در یزد
کد خبر: 3763993
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳

ارسال ۲ هزار اثر به همایش ملی «هویت کودکان ایران اسلامی» در یزد

گروه معارف - معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: ۲ هزار و ۱۹۹ اثر ارسالی به همایش ملی «هویت کودکان ایران اسلامی» در حال داوری است.

آغاز داوری بیش از 2 هزار اثر همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی

سعیده بهادرزاده، معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا یزد اظهار کرد: در مجموع 2 هزار و 199 اثر در 6 قالب به دبیر خانه اولین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی ارسال شده که این آثار در 12 محور داوری می شود.
دبیر اجرایی همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی گفت: داوری آثار ارسالی به این همایش از اول آبان ماه شروع شد که در چند مکان مختلف به طور همزمان داوران به داوری پرداختند.
بهادرزاده با اشاره به آمار آثار ارسال شده با توجه به 12 محور همایش گفت: در بخش فیلم  118 اثر، آواها 145 اثر، دکلمه 125 اثر و قصه 235 اثر ارسال شده است.
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد تعداد آثار در بخش های مقاله و عکس را به ترتیب 415 اثر و یک هزار و 161 اثر اعلام کرد و افزود: 52 مقاله برای سخنرانی پذیرفته شده است.
این مقام مسئول تصریح کرد: مخاطبین ما مختص آموزش و پرورش نبوده بلکه دانشجویان، اساتید دانشگاه و اساتید آزاد نیز در این همایش شرکت نموده اند.
بهادرزاده هدف از برگزاری این همایش را ترویج، تقویت و تثبیت هویت اسلامی - ایرانی دانست و گفت: هویت، رشد و تعالی همه جانبه اوان کودکی، بررسی و آسیب شناسی وضعیت موجود هویت و فرآیند هویت یابی کودکان ایران اسلامی در آموزش و پرورش پیش دبستانی، بازنمایی هویت اسلامی ایرانی کودکان در رسانه ها سینما و فناوری های دیجیتال ارتباطی و اطلاعات از محورهای این همایش است.
وی با اشاره به اینکه این همایش در 30 آبان و یکم آذر ماه سال جاری در این استان برگزار می شود تصریح کرد: در این همایش وزیر آموزش وپرورش، معاونان وزیر، مدیرکل های آموزش و پرورش سراسر کشور و روسای دوره اول آموزش ابتدایی و پیش دبستانی کل کشور حضور خواهند داشت.

انتهای پیام

captcha