برگزاری کارگاه آموزشی خبرنگاری مقدماتی در جهاد دانشگاهی آذربایجان‌شرقی
کد خبر: 3764016
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷

برگزاری کارگاه آموزشی خبرنگاری مقدماتی در جهاد دانشگاهی آذربایجان‌شرقی

گروه اجتماعی - معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان‌شرقی از برگزاری کارگاه آموزشی خبرنگاری و خبرنویسی مقدماتی توسط این سازمان خبر داد.

برگزاری کارگاه آموزشی خبرنگاری مقدماتی در جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی

احد حاجی‌بلند، معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی استان آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، از برگزاری کارگاه آموزشی خبرنگاری و خبرنویسی مقدماتی توسط این سازمان خبر داد و گفت: این کارگاه با همکاری خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا روزهای پنج‌شنبه و جمعه یکم و دوم آذرماه در محل مرکز آموزشی شماره یک جهاددانشگاهی در تبریز برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه مهلت ثبت‌نام در این دوره سی‌ام آبان ماه جاری می‌باشد، گفت: علاقه‌مندان در تمامی رده‌های سنی و تحصیلی می‌توانند در این کارگاه شرکت کنند.
معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی استان آذربایجان شرقی یادآور شد: نفرات برتر این دوره در صورت تمایل و داشتن شرایط لازم به عضویت خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا در خواهند آمد.
حاجی‌بلند اظهار کرد: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کارگاه‌های آموزشی خبرنگاری جهاددانشگاهی می‌توانند با شماره تلفن 33321120 تماس گرفته و یا جهت ثبت‌نام به دفتر معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واقع در دانشگاه تبریز، جهاد دانشگاهی، دفتر معاونت فرهنگی مراجعه کنند.
انتهای پیام

captcha