ودیعه‌گذاران حج تمتع اطلاعات خود را در سامانه تكمیل كنند
کد خبر: 3764109
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۸
زینلی:

ودیعه‌گذاران حج تمتع اطلاعات خود را در سامانه تكمیل كنند

گروه اجتماعی ـ مدیر حج و زیارت فارس با صدور فراخوان عمومی از تمامی دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع این استان دعوت کرد تا نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند.

به گزارش ایكنا از فارس، علیرضا زینلی، مدیر حج و زیارت فارس امروز، 23 آبان‌ماه گفت: به‌منظور ساماندهی اولویت‌ها، اطلاعات و ارتباطات از تمام دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع دعوت می‌شود نسبت به تکمیل اطلاعات خود در سامانه رزرو حج سازمان حج و زیارت به نشانی reserve.haj.ir اقدام كنند.
وی با بیان اینكه تمامی دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع لازم است اطلاعات خود را در سامانه یاد شده تکمیل كنند، افزود:‌هدف از این فراخوان آن است که دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج، اطلاعات شخصی خود را در این سامانه تکمیل، اصلاح و به روزرسانی كنند تا ضمن ساماندهی کلی اولویت‌های باقیمانده برای تشرف، برقراری ارتباطات بعدی سازمان حج وزیارت با ایشان، اطلاع‌رسانی نسبت به اولویت‌ها، برنامه‌های آموزشی و توجیهی و ثبت تغییرات بعدی احتمالی و ... امكان‌پذیر شود .
زینلی بیان كرد:‌ ودیعه‌گذاران می‌توانند شخصاً به سامانه مذکور مراجعه و نسبت به تکمیل اطلاعات فردی خود اقدام كنند و در صورت عدم دسترسی شخصی به سامانه مذکور می‌توانند به دفاتر زیارتی دارای مجوز مراجعه و با پرداخت مبلغ 30 هزار ریال (3 هزار تومان) نسبت به تکمیل اطلاعات فردی اقدام کنند .
وی با بیان اینكه اسامی دفاتر و شرکت‌های زیارتی مجاز استان در سایت fars.haj.ir درج شده است، گفت: به تناسب سهمیه تعیین شده در هر سال، اولویت‌های تشرف به ترتیب اولویت در همان سال اعلام می‌شود .
مدیر حج و زیارت فارس در پایان یادآور شد كه بر همین اساس اولویت‌های تشرف به حج سال 1398 به‌زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.
انتهای پیام

captcha