آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی و قرآنی دانشجویان کشور از فردا
کد خبر: 3764211
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸
رییس دانشگاه فردوسی مشهد:

آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی و قرآنی دانشجویان کشور از فردا

گروه فعالیت های قرآنی - رییس دانشگاه فردوسی از آغاز سی و سومین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان به عنوان بزرگترین رویداد فرهنگی و مذهبی کشور از 25 آبان ماه خبر داد.

آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی و قرآنی دانشجویان کشور از فردامحمد کافی در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا از خراسان رضوی تصریح کرد: سی و سومین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور از 25 تا 28 آبان ماه جاری به میزبانی وزارت علوم و دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: این جشنواره با حضور 600 تن از دانشجویان سراسر کشور در بخش‌های آوایی، معارفی، پژوهشی، فناوری، ادبی و هنری برگزار خواهد شد. 

رییس دانشگاه فردوسی با اعلام اینکه 50 درصد شرکت کنندگان را پسران و 50 درصد دیگر را دختران دانشجو شامل می‌شوند، اضافه کرد: جای افتخار است که امسال 50 درصد از افتخارآفرینان قرآنی کشور را دختران دانشجو تشکیل می‌دهند.

کافی با اشاره به اینکه سی و سومین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان با مشارکت تمام دانشگاه‌های کشور برگزار  می‌شود، تاکید کرد: رایحه دل‌انگیز قرآن هر سال در یکی از دانشگاه‌های کشور طنین انداز می‌شود؛ امسال دانشگاه فردوسی افتخار میزبانی جشنواره قرآن را دارد و اطمینان داریم که برکت این جشنواره دانشجویان دین پژوه و دین مدار کشور را بیمه خواهد کرد. 

وی خاطرنشان کرد: جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان بزرگترین رویداد فرهنگی و مذهبی کشور است که هر سال به میزبانی یک دانشگاه برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha