مرحوم آیت‌الله ملک‌حسینی از پیشگامان مبارزات انقلاب بود
کد خبر: 3764226
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴

مرحوم آیت‌الله ملک‌حسینی از پیشگامان مبارزات انقلاب بود

گروه فرهنگی ـ نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: مرحوم آیت‌الله ملک‌حسینی از پیشگامان مبارزات انقلاب و مورد وثوق امام راحل بود.

مرحوم آیت‌الله ملک‌حسینی از پیشگامان مبارزات انقلاب بود

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، آیت‌الله سید محمدعلی موسوی‌جزایری، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان امروز، 24 آبان‌ماه در مراسم گرامیداشت ششمین سالگرد رحلت آیت‌الله سید کرامت‌الله ملک‌حسینی(ره)، اظهار کرد: ادای دین به عالمان دینی ادای دین به حجت‌ابن‌الحسن است.
وی افزود: ارتباط ما با عالمان این استان همچون آیت‌الله مرحوم ملک‌حسینی و آمیراحمد تقوی تنگاتنگ بوده است و باید از این ارتباطات برای خدمت به کشور و مردم استفاده کنیم.
نماینده ولی‌فقیه در خوزستان اضافه کرد: نگاه ارادتمندانه به صورت عالم دینی عبادت است و این مرتبه در مراتب بالاتر به ولی‌فقیه می‌رسد و عالمی که شجاع و با تدبیر باشد به مقام ولایت فقیه می‌رسد.
آیت‌الله موسوی‌جزایری با اشاره به بازاترین درجه علما، بیان کرد: در این مرتبه عالم دینی به مرحله ولایت فقیه می‌رسد که سرنوشت کشور اسلامی را به دست گرفته و از بحران‌ها و سختی‌ها نجات می‌دهد.
وی عنوان کرد: کمیته امداد این استان به من گزارش دادند که مرحوم ملک‌حسینی در کمک به فقرا و محرومان کمک کار ما بودند و هیچ محرومی از نزد ایشان مایوس و ناامید برنمی‌گشت.

مرحوم آیت‌الله ملک‌حسینی از پیشگامان مبارزات انقلاب بود
نماینده ولی‌فقیه در خوزستان ابراز کرد: آن عالم ربانی مبارزات را از سال ۴۲ آغاز کرد و از جمله کسانی که پرچم به دست گرفت و منادی انقلاب بود و در این منطقه رهبری مبارزات را برعهده داشت.
آیت‌الله موسوی‌جزایری یادآور شد: ایشان از پیشتازان انقلاب بود که امام راحل روی ایشان حساب می‌کرد و همچنین مورد اعتماد مقام معظم رهبری بود و در جلسه‌ای که خدمت معظم‌له بودیم متوجه علاقه رهبری به آیت‌الله ملک‌حسینی شدیم.
انتهای پیام

captcha