برکات انقلاب اسلامی به‌طور کامل آشکار نشده است
کد خبر: 3764246
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۴

برکات انقلاب اسلامی به‌طور کامل آشکار نشده است

کانون خبرنگاران نبأ ــ دبیرکل کتابخانه‌های عمومی کشور گفت: باید بیش از این سال‌ها بگذرد تا برکات انقلاب اسلامی که توسط امام راحل به ثمر نشسته است، بر همگان آشکار شود.

برکات انقلاب اسلامی همچنان به طور کامل آشکار نشده است

به گزارش خبرنگار کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ علیرضا مختارپور، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور روز گذشته، 23 آبان در حرم امام خمینی(ره) به نقش مؤثر کتابداران اشاره کرد و گفت: کتابداران در ایجاد ارتباط بین نویسندگان و افراد جامعه نقش به‌سزایی را ایفا می‌کنند، لذا کارکنان نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در انتقال این ارزش‌ها به نسل جوان در راستای اهداف ملی، اسلامی و انقلابی کوشا هستند.
وی بیان کرد: به منظور افزایش سرانه مطالعه کتاب‌خوانی، ایجاد انگیزه و معرفی کتاب‌هایی با موضوعات انقلاب اسلامی به جوانان یکی از وظایف مهم کتابداران است.
این مقام مسئول ادامه داد: یکی از تأکیدات رهبر معظم انقلاب بر ترویج افکار و اندیشه‌های امام راحل و توسعه فرهنگ کتابخوانی در بین افراد جامعه است، لذا کتابداران ما باید در این راستا بکوشند تا ارزش‌ها و آرمان‌های امام خمینی(ره) را در جامعه ترویج دهند.
وی تأکید کرد: تولید خوراک فرهنگی در جامعه معمولاً توسط نویسندگان، نخبگان و مؤلفان صورت می‌پذیرد، اما معرفی این آثار در جامعه بر عهده کتابداران است.

برکات انقلاب اسلامی همچنان به طور کامل آشکار نشده است
دبیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نوجوانان و جوانان تأکید کرد و افزود: رشادت‌های شهدای 8 سال دفاع مقدس و مدافعان حرم ستودنی است و ارزش‌هایی که توسط امام راحل در ماندگاری انقلاب اسلامی تعیین شده را می‌بایست از طریق کتاب انتشار دهیم.
وی در جمع خبرنگاران نیز به 40 سالگی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در آستانه به ثمر نشستن درخت استوار و تنومند انقلاب اسلامی هستیم که باید همه این نتایج پر افتخار را مدیون روح مسیحایی امام خمینی(ره) باشیم.
مختارپور در پایان یادآور شد: تمامی توجهات اندیشمندان اسلامی به حرکت و انقلاب امام راحل است که بزرگترین جهش اجتماعی و آزادی‌بخشانه قرن را مختص به خود کرده است، چنانچه پس از صدر اسلام هیچ شخصیت شیعه‌ای اینگونه نتوانسته بود در اشاعه تحکیم مبانی اسلام در جهان نقش به‌سزایی داشته باشد، لذا باید بیش از این سال‌ها بگذرد تا برکات این انقلاب که توسط امام راحل تدوین شده بر همگان آشکار شود.
گفتنی است، دبیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و جمعی از کتابداران به مناسبت روز کتاب و کتابخوانی با نثار تاج گل و قرائت فاتحه در حرم امام خمینی(ره)، با آرمان‌های امام راحل و شهدا تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام

captcha