برگزاری گردهمایی مردمی «جامعه منتظر و فرهنگ اقتصادی» در ۹۰ شهر
کد خبر: 3764293
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰

برگزاری گردهمایی مردمی «جامعه منتظر و فرهنگ اقتصادی» در ۹۰ شهر

حجت الاسلام اسدی با اشاره به هم افزایی مجموعه های مهدوی برای برگزاری باشکوه جشن های نهم ربیع الاول، گفت: اجتماع عظیم حوزویان با عنوان «عهد جانان» و گردهمایی مردمی «جامعه منتظر و فرهنگ اقتصادی» در ۹۰ شهر، در این راستا برگزار می شود.

 به گزارش ایکنا، شبستان نوشت: حجت الاسلام «محمد اسدی» در گفت وگو با خبرنگار مهدویت و غدیر خبرگزاری شبستان درباره برنامه های ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی ویژه نهم ربیع الاول، اظهار کرد: با توجه به آنکه اساس فعالیت ستاد،  هماهنگی و هم افزایی میان نهادها و موسسات مهدوی است لذا برای سالروز آغاز امامت حضرت حجت(عج) نیز کلان برنامه هایی را با همکاری نهادها و مجموعه های فعال مهدوی، دنبال می کند.

 مسئول دبیرخانه ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی درباره این کلان برنامه ها، بیان کرد: اجتماع عظیم حوزویان با عنوان «عهد جانان» با سخنرانی حجت الاسلام «محسن قرائتی» و همکاری حوزه علمیه قم مرکز تخصصی مهدویت و دیگر نهادهای مهدوی جمعه، 25 آبان پس از نماز مغرب و عشاء در شبستان کربلای مسجد مقدس جمکران برپا می شود.

 وی ادامه داد: علاوه بر این، همزمان با نهم ربیع الاول، شنبه، 26 آبان آیین صبحگاه «عهد سربازی» با حضور مجموعه های نظامی و انتظامیِ قم به میزبانی مسجد مقدس جمکران برای دومین سال پیاپی برگزار می شود.

 اسدی از برپایی اجتماع بزرگ مردمی بیعت با امام عصر(عج) با عنوان «جامعه منتظر و فرهنگ اقتصادی» خبر داد و گفت: این اجتماع روز شنبه، 26 آبان همزمان با سالروز آغاز امامتِ حضرت بقیه الله الاعظم(عج) از ساعت 15 و 30 دقیقه به طور همزمان در 90 شهر در سراسر کشور برگزار می شود.

 مسئول دبیرخانه ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی اعلام کرد: علاوه بر این، آیین پرفیض دعای ندبه در صبح جمعه، 25 آبان و مراسم قرائت زیارت شریف آل یس در عصر جمعه با همکاری مجموعه های مردمی و نهادهایی همچون سازمان اوقاف و امور خیریه و مرکز رسیدگی به امور مساجد در سراسر کشور برگزار می شود.

 اسدی در پایان خاطرنشان کرد: با هماهنگی های انجام شده و به همت نهادها و مجموعه های مهدوی برنامه های پرشمار و متنوعی در نهم ربیع الاول به یُمن سالروز آغاز امامت امام عصر(عج) در سراسر کشور برگزار و زمزمه انتظار طنین انداز می شود.

انتهای پیام

captcha