اجرایی شدن 33 برنامه اقتصاد مقاومتی در ساری
کد خبر: 3764337
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۷

اجرایی شدن 33 برنامه اقتصاد مقاومتی در ساری

گروه سیاست و اقتصاد- فرماندار ساری از اجرایی شدن 33 برنامه اقتصاد مقاومتی در این شهرستان خبر داد.

 اجرایی شدن 33 برنامه اقتصاد مقاومتی در ساری

به گزارش ایکنا از مازندران به نقل از ایسنا مازندران، عباسعلی رضایی امروز 24 آبان ماه در ششمین جلسه شورای اداری شهرستان ساری با اشاره به اینکه  هر نقشه ای که دشمن برا ی ما بکشد نقش بر آب است، گفت: تحقق این امر با توجه به باور های دینی میسر است. 
وی درباره مدیریت بحران در شهرستان یاداور شد: نحوه نگرش مدیران مناسب نیست، اگر مدیران  حساسیت کار را بدانند و  به موقع در حوادث طبیعی و غیر طبیعی ورود پیدا کنند، می توان در بحث بحران موفق عمل کرد و در این راستا هر دستگاهی باید به صورت موضوعی ورود کرده و بهانه مشغله از سوی دستگاه ها قابل قبول نخواهد بود. 
فرماندار ساری همچنین در بحث بیمه عشایری تأکید کرد: بیمه عشایری با مشارکت ۵ درصدی، عدد قابل توجهی نیست و باید افرادی که تحت پوشش هیچ بیمه ای نیستند بیمه عشایری شوند. 
رضایی افزود: مدیران  برای اقتصاد مقاومتی و مقابله با تحریم باید جدی تر عمل کرده  و در این راستا ۳۳ برنامه اقتصاد مقاومتی مقرر است در شهرستان ساری اجرایی شود . 
وی در تذکری به مدیران دستگاه  اظهار کرد: رشد برنامه ها خوب است اما سرعت بخشیدن و دقت نظر در اجرای برنامه ها باید ملموس باشد،همچنین ضرورت تشکیل گارگروه ها امری جدی است. 
رضایی ازبخشداران به عنوان نماینده عالی دولت در بخش ها یاد کرد و گفت: مدیران باید خداوند و  شهیدان را بر اعمال خود ناظر بدانند، گاهی باید قانون را نادیده گرفت  تا مشکل مردم حل شود. 
فرماندار ساری افزود:امروز نارسایی ها را می توان با تکریم مردم و پاسخگویی درست جبران کرد، جایی مردم نگران می شوند که مدیران با انها همکلام نشده و همکاری نمی کنند.
وی گفت: هر مدیری که مردم را با عملکرد خود به نطام بدبین کند در سنگر جمهوری اسلامی نیست،وظیفه مسئولان  امیدوار کردن مردم به آینده نظام است. 
تحت پوشش قرار گرفتن 15هزار نفر در صندوق بیمه اجتماعی 
 محمد ابراهیمی رئیس صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر مازندران در این جلسه  از تحت پوشش قرار گرفتن 15هزار نفر در صندوق بیمه اجتماعی در سال گذشته خبر داد و گفت: در مازندران ۴۶ هزار نفر در صندوق بازنشستگی عضو هستند و از مزایای آن استفاده می کنند. 
وی افزود:  بیمه اجتماعی  یکی از مهم ترین عوامل توسعه است که ۶۰۰ هزار نفر  از خدمات آن بهره می برند وروستایان و عشایر فاقد پوشش بیمه ای می توانند با مراجعه به مراکز بیمه از مزایا و خدمات این بیمه بهره مند شوند. 

انتهای پیام
 

captcha