افتتاح دو نمایشگاه استانی در چهارمین روز هفته کتاب
کد خبر: 3764389
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲

افتتاح دو نمایشگاه استانی در چهارمین روز هفته کتاب

گروه ادب ــ دو نمایشگاه استانی به‌صورت همزمان در چهارمین روز از بیست‌وششمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در گیلان و لرستان افتتاح می‌شود.

افتتاح دو نمایشگاه استانی در چهارمین روز هفته کتاببه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران؛ دو نمایشگاه استانی کتاب همزمان با چهارمین روز از بیست و ششمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، در استان‌های گیلان و لرستان افتتاح می‌شوند. چهاردهمین دوره نمایشگاه کتاب گیلان با حضور ۳۹۸ ناشر و نمایش ۶۷ هزار و ۷۳ عنوان کتاب در محل دائمی نمایشگاه‌های گیلان برگزار می‌شود.

۳۴ ناشر از استان گیلان در نمایشگاه حضور دارند و ۱۶ کتاب‌فروشی رشت نیز با نمایشگاه همکاری دارند. ۷۰۰ میلیون تومان بن یارانه‌ای خرید کتاب با تخفیف ۲۰ درصد از طریق بانک شهر مستقر در نمایشگاه در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد و ۲۲ برنامه جنبی از قبیل کارگاه‌های آموزشی تصویرگری، عکاسی، خوشنویسی، نشست‌های تخصصی در خصوص آسیب‌های اجتماعی، سبک زندگی، کتاب کودک، جشن امضاء، مسابقه با موضوع کتاب، نمایش تابلوهای هنری، قصه‌گویی و ویژه‌برنامه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بخش جنبی نمایشگاه برگزار می‌شود.

دوازدهمین نمایشگاه کتاب لرستان نیز با حضور ۲۹۵ ناشر از سراسر کشور و ارائه ۵۱ هزار و ۴۰۰ عنوان کتاب در محل دائمی نمایشگاه‌های لرستان برگزار می‌شود. از استان ۱۵ ناشر در نمایشگاه حاضر می‌شوند و ۹ کتاب‌فروشی منتخب خرم‌آباد نیز با نمایشگاه همکاری می‌کنند.۴۵۰ میلیون تومان بن یارانه‌ای خرید کتاب با تخفیف ۲۰ درصدی از طریق بانک شهر مستقر در نمایشگاه در بین بازدیدکنندگان توزیع می‌شود.

۲۱ برنامه جنبی از رونمایی آثار نویسندگان استان تا برگزاری نشست‌های تخصصی در حوزه نشر، آسیب‌های اجتماعی، شبکه‌های اجتماعی، شعرخوانی، تجلیل از نویسندگان استان و کارگاه‌های آموزشی، نمایش عکس مفاخر استان، رنگ‌آمیزی و نقاشی برای کودکان در بخش جنبی این نمایشگاه برگزار می‌شود.

این دو نمایشگاه به‌صورت همزمان ۲۶ آبان افتتاح و تا ۱ آذر پذیرای علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی هستند.

انتهای پیام

captcha