جشنواره «حکمت و نیایش» با رویکرد ویژه به عترت برگزار می‌شود
کد خبر: 3764392
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵
عبدالهادی فقهی‌زاده خبر داد:

جشنواره «حکمت و نیایش» با رویکرد ویژه به عترت برگزار می‌شود

گروه اندیشه ــ معاون قرآن و عترت وزیر ارشاد از برگزاری جشنواره حکمت و نیایش با رویکرد ویژه به عترت طاهره (ع) در آینده نزدیک توسط این معاونت خبر داد.

جشنواره «حکمت و نیایش» با رویکرد ویژه به عترت برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، عبدالهادی فقهی زاده، معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری جشنواره حکمت و نیایش برای نخستین بار در کشور و به میزبانی استان تهران خبر داد.
فقهی زاده با بیان اینکه این جشنواره با محوریت دو کتاب گران سنگ نهج البلاغه به عنوان برادر قرآن و صحیفه سجادیه به عنوان خواهر قرآن برگزار می شود، گفت: تاکنون جشنواره ای با رویکرد تخصصی به عترت طاهره(ع) برگزار نشده است و انتظار می رود مورد توجه و استقبال بسیاری از محققان، پژوهشگران و فعالان در این زمینه قرار گیرد.
معاون قرآن و عترت در ادامه اظهار کرد: شورای سیاست گذاری این جشنواره با بهره گیری از افراد با تجربه و شاخص از سه معاون وزیر و سه شخصیت علمی مطرح همچون «مهدوی راد»، «دلشاد تهرانی» و «نورالهیان» و همچنین برخی از مدیران کل معاونت قرآن و عترت تشکیل شده و در آینده نزدیک فراخوان این جشنواره در سطح وسیع منتشر خواهد شد.
وی در ادامه ضمن اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره حکمت و نیایش با محتوای ویژه عترت، برای نخستین بار در کشور، تصریح کرد: شورای سیاست گذاری این جشنواره ضمن تشکیل جلسات متمادی در راستای برگزاری این جشنواره آن را به دلیل برخورداری از انعکاس گسترده خبری به استان تهران واگذار و به زودی شاهد رونمایی از پوستر و اعلام فراخوان این جشنواره خواهیم بود.

انتهای پیام

captcha