داوران بخش مسابقه مقالات جشنواره تئاتر رادی انتخاب شدند
کد خبر: 3764403
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷

داوران بخش مسابقه مقالات جشنواره تئاتر رادی انتخاب شدند

گروه هنر ــ با پیشنهاد روح الله جعفری، دبیر بخش مسابقه مقالات رادی شناسی نخستین جشنواره تئاتر اکبر رادی و موافقت بهزاد صدیقی، دبیر جشنواره، اعضای گروه داوری بخش مسابقه مقالات رادی شناسی انتخاب شدند.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی نختشین جشنواره تئاتر اکبر رادی، محمود عزیزی، مصطفی مختاباد و آرش رادی طی حکمی از سوی بهزاد صدیقی دبیر جشنواره به عنوان اعضای تیم داوری بخش مسابقه مقالات رادی شناسی جشنواره منصوب شدند.
متن حکم انتصاب داوران این بخش به این شرح است:
به نام خداوند قلم و زیبایی
فرهیخته گرامی
با توجه به تجربیات ارزشمند و اعتبارآفرین جناب‌عالی در حوزه پژوهش و مطالعات عالی تئاتر، به موجب این حکم، جنابعالی به عنوان داور بخش مسابقه مقالات رادی شناسی نخستین جشنواره تئاتر اکبر رادی منصوب می‌شوید. بی‌شک حضور جنابعالی در پیشبرد اهداف این رخداد ملی-فرهنگی و معرفی استعداد‌های پژوهشگران جوان و نیز پژوهش‌های برتر رادی شناسی، سهم بسزایی خواهد داشت و در پویایی پژوهش‌های تئاتری ایران‌ زمین مؤثر واقع خواهد شد.
با قدردانی از شما برای پذیرش این مسئولیت، توفیق روزافزونتان را آرزومندم.
بهزاد صدیقی
دبیر نخستین جشنواره تئاتر اکبر رادی
تیم داوری بخش مسابقه مقالات رادی شناسی در فرصت یک هفته‌ای طبق جدول زمان بندی جشنواره، امور مربوط به بررسی ۲۷ چکیده مقاله رسیده به دبیرخانه جشنواره را انجام داده و از بین مقالات رسیده، آثار برگزیده برای حضور در بخش نهایی جشنواره را اعلام می‌کنند. سمینار رادی شناسی نیز روز یکشنبه ۲۳ دی‌ماه برگزار می‌شود و مقاله‌های انتخاب‌شده از سوی پژوهشگران در این سمینار ارائه خواهد شد. همچنین بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره مقاله‌های انتخاب‌شده در ششمین کتاب رادی‌شناسی نیز به چاپ می‌رسند.
نخستین جشنواره‌ تئاتر اکبر رادی از ۱۸ تا ۲۸ دی ماه ۹۷ توسط بنیاد اکبر رادی در تهران برگزارمی شود.
انتهای پیام
captcha