قاطعیت قوه قضائیه جنگ روانی دشمن را خنثی کرد
کد خبر: 3764417
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲

قاطعیت قوه قضائیه جنگ روانی دشمن را خنثی کرد

گروه سیاست و اقتصاد ـ امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اعدام مفسدان اقتصادی در کشور، گفت: جنگ روانی دشمن با قاطعیت و سرعت عمل قوه قضائیه خنثی شد.

قاطعیت قوه قضائیه، جنگ روانی دشمن را خنثی کرد

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام محمد مختاری، امام جمعه موقت بیرجند امروز، 25 آبان‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند اظهار کرد: بیداری از خواب غفلت اولین رکن از ارکان انسانیت است.

وی ادامه داد: سرمایه ایمان و باور معرفت عقلی و تسلیم قلبی در مقابل خداوند متعال و حقیقت ولایت دومین رکن از ارکان انسانیت است.
 
مختاری تقوا را مهم‌ترین سرمایه انسان در این دنیا و مهم‌ترین توشه انسان برای آخرت دانست و افزود: ایمان براساس آموزه‌های دینی ویژگی‌هایی از جمله معرفت پذیری، دلدادگی و تسلیم قلبی دارد.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اعدام مفسدان اقتصادی در کشور، افزود: جنگ روانی دشمن با قاطعیت و سرعت عمل قوه قضاییه خنثی شد.

مختاری ادامه داد: مطالبه مردم از قوه قضائیه این است که همچنان این مسیر را ادامه دهد و با سرمنشاء و سرنخ‌هایی که باعث این مشکلات اقتصادی در کشور شدند برخورد کند.

وی با بیان اینکه باید مسئولان کشور با اقتصاد مقاومتی و افزایش قدرت نظامی، ایران را به قدرت بزرگ منطقه تبدیل کنند، تصریح کرد: تقویت قدرت اقتصادی، فرهنگی و نظامی جمهوری اسلامی ایران تنها عامل بازدارنده استکبار جهانی است.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع)، اظهار کرد: امت اسلامی قدر اهل بیت(ع) را ندانست و در نتیجه ائمه اطهار(ع) در سنین جوانی به دست دژخیمان به شهادت رسیدند.

مختاری بیان کرد: تمام دنیا منتظر آمدن منجی هستند و به اعتقاد شیعیان هر زمان باید حجت الهی باشد و خداوند در این زمان نیز آن حجت الهی را قرار داده اما بخاطر بی لطف ما حضرت مهدی(ع) غایب هستند.

وی با بیان اینکه مهدودیت ریشه در تاریخ اسلام و آیات و روایات دارد، یادآور شد: براساس روایات و عقل سلیم در دوران غیبت امام زمان(ع) به مرجعیت و ولایت فقیه نیاز داریم تا بتوانیم راه را پیدا کنیم.

امام جمعه موقت بیرجند خاطرنشان کرد: برای غرق نشدن در دنیای استکبار باید پیوسته دست در دست مرجعیت و ولایت داشته باشیم و از وجود آنان برای مشاوره استفاده کنیم.

انتهای پیام

captcha