طرح مسائل اختلاف‌افکن در جامعه؛ خیانت به دین و اسلام
کد خبر: 3764432
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷

طرح مسائل اختلاف‌افکن در جامعه؛ خیانت به دین و اسلام

گروه سیاست و اقتصاد ـ نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: طرح مسائل اختلاف‌افکن در جامعه، خیانت به دین و اسلام بوده و دشمنان، در پی اختلاف‌افکنی بین مسلمانان هستند.

طرح مسائل اختلاف‌افکن در جامعه؛ خیانت به دین و اسلام

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، امام جمعه ارومیه ظهر امروز، 25 آبان‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه با بیان اینکه طرح مسائل اختلاف‌افکن در جامعه، خیانت به دین و اسلام است، اظهار کرد: دشمنان به وسیله دین، پیامبر(ص) و اختلافات جزئی در بین مسلمانان، در پی اختلاف‌افکنی بین مسلمانان بوده و باید با تمسک به اصول دین و رهبری دشمنان را مأیوس کنیم.
وی باتاکید بر اینکه سیاست آمریکا علیه ایران، فشار اقتصادی و ازبین‌ب ردن اعتماد در بین مردم است، اظهار کرد: دشمن می‌خواهد از اندک فساد موجود در بین مدیران کشور در جامعه، اختلاف‌افکنی کرده و وحدت و اعتماد مردم به نظام را از بین ببرد.
امام جمعه ارومیه با تسلیت شهادت امام‌حسن‌عسکری(ع)، اظهار کرد: خداوند برای ما انسان‌ها سه نوع زندگی و حیات از جمله زندگی دنیوی، عالم برزخ و عالم قیامت در نظر گرفته و یاد قیامت و معاد باعث می‌شود انسان در قلب خود خوف الهی را جاری کند.
وی افزود: در روز قیامت و روز محشر خداوند متعال تدبیری اندیشیده و اسراری که انسان در دنیا مخفی می‌کرد در روز محشر آشکار و روشن می‌شود و انسان‌ها با چشم خود قلب دیگر انسان‌ها را مشاهده می‌کنند.
انتهای پیام

captcha