پیامبر اسلام(ص)؛ تکمیل‌کننده ادیان الهی
کد خبر: 3764442
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶

پیامبر اسلام(ص)؛ تکمیل‌کننده ادیان الهی

گروه سیاست و اقتصاد ـ امام جمعه سنندج در سخنانی به منزلت رسول گرامی اسلام(ص) اشاره و بیان کرد: آن حضرت نه تنها پیامبر مسلمانان، بلکه تکمیل‌کننده تمامی ادیان الهی است.

 

پیامبر اسلام (ص) تکمیل کننده ادیان الهی استبه گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا عبدالرحمان خدایی، امام جمعه سنندج امروز، 25 آبان‌ماه در آیین عبادی ـ سیاسی نماز جمعه این هفته با اعلام اینکه در ماه مبارک ربیع الاول، خیرات و برکات خداوند بر مسلمانان نازل می‌شود، اظهار کرد: این ماه مقام و منزلت خاصی در نزد مسلمانان دارد.
وی افزود: با توجه به اینکه پیامبر گرامی اسلام(ص) در این ماه به دنیا آمده‌اند این ماه را بهار ماه‌ها لقب داده‌اند و جایگاه ویژه بین مسلمانان و به ویژه مردم استان کردستان دارد.
ماموستا خدایی، مولودی خوانی را از آیین‌های مردم کردستان در ماه ربیع دانست و بیان کرد: این سنت حسنه در استان کردستان هر سال پرشورتر از سال قبل انجام می‌شود.
امام جمعه سنندج در سخنانی به منزلت رسول گرامی اسلام(ص) اشاره و بیان کرد: آن حضرت نه تنها پیامبر مسلمانان، بلکه تکمیل کننده تمامی ادیان الهی است.
ماموستا خدایی الگو قرار دادن رسول گرامی اسلام را موجب سعادت دنیوی و اخروی اعلام کرد و ادامه داد: هر کس از سیره و روش آن حضرت پیروی کند رستگار می‌شود.
وی ماه ربیع را فرصت مناسبی برای جوانان دانست و یادآور شد: جوانان سعی کنند در این ماه مبارک در مساجد حضور بیشتری پیدا کنند.
انتهای پیام

captcha