توطئه‌های دشمنان به واسطه وحدت ملت نقش برآب شده است
کد خبر: 3764443
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵

توطئه‌های دشمنان به واسطه وحدت ملت نقش برآب شده است

گروه سیاست و اقتصاد ـ امام جمعه زنجان گفت: دشمن همواره در تلاش است تا وحدت مردم را از بین ببرد اما این وحدت توطئه‌ها را نقش‌ برآب کرده است.

توطئه‌های دشمنان به واسطه وحدت ملت نقش برآب شده استبه گزارش ایکنا از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی، امام جمعه زنجان  امروز، 25 آبان‌ماه در خطبه‌های این هفته نمازجمعه زنجان اظهار کرد: آمریکا قبل از اعمال تحریم‌های ظالمانه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، دست به تبلیغات گسترده روانی زده بود تا همگان را برای این تحریم‌ها آماده کند.
وی با بیان اینکه ایجاد جنگ روانی آمریکا در نتیجه شکست جنگ نظامی علیه ایران اتخاذ شد، تصریح کرد: این تبلیغات روانی نیز همانند سایر توطئه‌های استکبار جهانی با شسکت مواجه شد.
امام جمعه زنجان با بیان اینکه مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی و هدایت‌های پیامبرگونه رهبر معظم انقلاب اجازه اثرگذاری تبلیغات روانی آمریکا پیش از اعمال تحریم‌ها را نداده و همه آن‌ها را بی‌اثر کرد، ادامه داد: ملت ایران در طول چهار دهه گذشته ثابت کرده است که می‌تواند در سخت‌ترین شرایط گلیم خود را از آب بیرون کشیده و بدون اینکه مهر وابستگی بر پیشانی‌اش بخورد، عزت‌مندی را برای خود کسب کند.
وی در ادامه با اشاره به سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) و با یادآوری اینکه امام یازدهم شیعیان در اوج مظلومیت به شهادت رسیدند، تصریح کرد: امام یازدهم در دورانی به امامت رسیدند که باید از آن دوران به‌عنوان بدترین دوران یاد کرد که شرایط حاکم بود اما با این وجود، دست از رسالت خویش برنداشتند.
خاتمی با اشاره به سالروز آزادسازی سوسنگرد و ارزشمند بودن این آزادسازی، گفت: این آزادسازی از آن جهت حائز اهمیت است که دروازه فتح دزفول و شهرهای دیگر در این منطقه بود که در این راستا نباید از نقش مقام معظم رهبری و شهید چمران در آزادسازی سوسنگرد که به واسطه پیام امام راحل محقق شد، غافل شویم، پیامی که باعث شد تا رزمندگان اسلام با رشادت وارد میدان شده و دست به این مهم بزنند.
وی وحدت را یکی از ضرورت‌های جامعه امروز یاد کرد و گفت: دشمن همواره در تلاش بوده تا این وحدت از بین برود اما تدابیر امام راحل و نام‌گذاری هفته وحدت، همه این توطئه‌ها را نقش بر آب کرد.
امام جمعه زنجان بیان کرد: یکی از برکات ارزشمندی که انقلاب اسلامی به همراه داشت، بسیج بود و امروز در آستانه فرا رسیدن هفته بسیج هستیم و اگر امروز قرار است بسیج در همه امور وارد شود، باید این کار را انجام دهد.
وی با تاکید بر اینکه شرایط امروز کشور به گونه‌ای است که مسئولان باید خدمت صادقانه به مردم را در پیش بگیرند، از تلاش‌های استاندار سابق زنجان به خاطر خدمات ارزنده در بخش‌های مختلف قدردانی کرد و ادامه داد: یکی از اقدامات ارزنده‌ای که در روزهای اخیر شاهد آن بودیم، برخورد قاطع قوه قضائیه با مفسدان اقتصادی به عنوان مطالبه اصلی مردم بود.
انتهای پیام
captcha