قدرت آمریکا رو به افول است
کد خبر: 3764456
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۷

قدرت آمریکا رو به افول است

گروه سیاست و اقتصاد ـ امام جمعه موقت یاسوج گفت: قدرت آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی رو به افول است.

قدرت آمریکا رو به افول است

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سیدعلی‌صالح موسوی‌اعظم، امام جمعه موقت یاسوج امروز، 25 آبان‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته یاسوج، اظهار کرد: فراروی ما بایدها و نبایدهایی است که تکلیف همه چیز توسط پیامبر و قرآن کریم بیان شده است.
وی با بیان اینکه دشمنان اجازه فراگیر شدن اسلام را در دوران پیامبر و ائمه نمی‌دادند، افزود: در هنگام ظهور امام عصر یک دین بیشتر نخواهد بود و باید از هم اکنون آماده و منتظر واقعی ظهور باشیم.
امام جمعه موقت شهر یاسوج بیان کرد: به‌مناسبت آغاز امامت امام زمان(عج) آیین پیاده روی از حرم امامزاده عبدالله(ع) تا حسینیه ثارالله شهر یاسوج فردا شنبه 26 آبان‌ماه برگزار می شود.
موسوی‌اعظم تصریح کرد: دعوت می‌شود که قشرهای مختلف مردم ولایتمدار شهر یاسوج حضور گسترده ای در این آیین معنوی داشته باشند، ضمن اینکه تعدادی از روحانیان نیز در همین روز با حضور در 30 مدرسه استان در مورد فرهنگ مهدویت سخنرانی می کنند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه قدرت آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی رو به افول است و این موضوع مهم نیز در گذشته از سوی رهبر معظم انقلاب پیشگویی شده بود، بیان کرد: به واسطه رهبری و هدایت‌های ایشان است که اردوگاه دشمن از جمله عربستان و آمریکا و اسرائیل به هم ریخته است.
انتهای پیام

captcha