پاسخ کوبنده جبهه مقاومت، رژیم صهیونیستی را وادار به آتش‌بس کرد
کد خبر: 3764461
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۹

پاسخ کوبنده جبهه مقاومت، رژیم صهیونیستی را وادار به آتش‌بس کرد

گروه سیاست و اقتصاد- امام جمعه ابهر گفت: پاسخ کوبنده جبهه مقاومت به ماجراجویی‌های ارتش رژیم صهیونیستی در شرق خان یونس بود که این رژیم را وادار به پذیرش آتش‌بس کرد.

پاسخ کوبنده جبهه مقاومت، رژیم صهیونیستی را وادار به آتش‌بس کردبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی، امام جمعه ابهر ظهر امروز، ۲۵ آبان ماه در خطبه‌های نماز جمعه شهر ابهر اظهار کرد: حفظ مکتب، هدایت امت اسلام، اتمام حجت، ناکام گذاشتن دشمن و تربیت الگو از جمله اهداف امامان معصوم بوده که برای تحقق آن در شرایط و محیط‌های متفاوت اقدامات متعددی انجام شده است.
وی با اشاره به در پیش بودن هفته وحدت بیان کرد: این هفته فرصت مناسبی برای طرح نیازهای امروز جهان اسلام از وحدت و همدلی مسلمانان جهان است.
امام جمعه ابهر با بیان اینکه حماس پاسخ کوبنده‌ای به ماجراجویی‌های ارتش رژیم صهیونیستی در شرق خان یونس داده است، ادامه داد: این پاسخ جبهه مقاومت بود که این رژیم را وادار به پذیرش آتش‌بس کرد.
وی خاطرنشان کرد: طی دو روز تنش بیش از 400 موشک به سرزمین‌های اشغالی شلیک شد که وحشت به جان اشغالگران صهیونیستی انداخته و زمینه پیروزی را برای مردم فلسطین فراهم کرد.
رحیمی به سخنان و ادبیات سخیف مسئولان امریکایی برای ایجاد رعب و وحشت در بین مردم ایران اشاره کرد و افزود: این سخنان بیانگر شکست زودهنگام انتظارات آن‌ها از تحریم است.
امام جمعه ابهر با اشاره به اجرا شدن حکم دو مفسد اقتصادی افزود: هر چند مردم ایران از اقدامات مسئولان حمایت می‌کنند ولی انتظار از آن‌ها برای برخورد با کسانى است که با تصمیمات غلط ارزى خود، زمینه پدید آمدن چنین فساد بزرگى را براى مظلومین و قاسمی‌ها فراهم کردند هم وجود دارد.
وی با اشاره به انتظارات مردم در برخورد با مفسدان اقتصادی تاکید کرد: تعیین تکلیف پرونده کارکنان متخلف بانک مرکزى امید را در نزد مردم برای اجرای عدالت زنده خواهد کرد.
امام جمعه ابهر به صدور مجوز احداث چهار باب مدرسه از طریق ستاد اجرایی فرمان امام اشاره و تاکید کرد: بازسازی مناطق فرسوده نیز مورد پیگیری مسئولان قرار گرفته است.
انتهای پیام
captcha