هیئت مدیره جدید اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور معرفی شدند + اسامی
کد خبر: 3764486
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۲

هیئت مدیره جدید اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور معرفی شدند + اسامی

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ پانزدهمین مجمع عمومی فوق‌العاده اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور، روز گذشته در مشهد مقدس برگزار شد. در این جلسه هیئت مدیره و هیئت بازرسی جدید این اتحادیه مشخص شدند.

به گزارش ایکنا به نقل از اتقان‌نیوز، پانزدهمین مجمع عمومی فوق‌العاده اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور، صبح روزگذشته در مشهد مقدس برگزار شد.

این مجمع در راستای انتخاب اعضای هیئت مدیره و هیئت بازرسی جدید اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت برگزار و طی آن پس از رأی‌گیری از 297 موسسه قرآنی و از میان بیش از 59 کاندیدای هیئت مدیره و بیش از 20 کاندیدای هیئت بازرسی، هیئت مدیره و بازرسی منتخب مجمع عمومی فوق‌العاده اتحادیه معرفی شدند که اسامی آن‌ها به ترتیب میزان بالاترین آراء کسب شده، به شرح ذیل است.

اسامی هیئت مدیره منتخب:

۱-حسن محمدی

۲-سیدعلی سرابی

۳-لاله افتخاری

۴-محمدرضا داودآبادی فراهانی

۵-پیمان سلیمی

۶-سیدمحمد موجانی

۷-محمدرضا پورمعین

۸-حبیب‌الله عزیزی

۹- زهرا زندی

۱۰-سیدروح اله طاهری

۱۱-محمدرضا پیرزاد

اعضای علی البدل هیئت مدیره

۱-علی فرهادی نیا

۲-حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی حسن‌زاده

۳-حجت‌الاسلام‌والمسلمین منصور برزگر

اسامی هیئت بازرسین منتخب:

۱-قاسم جهان‌آرا

۲-یدالله مشهور

۳-سعید ملکوتیان 

عضو علی‌البدل هیئت بازرسی:

۱-زهرا کنعانی

گزارشی از مجمع اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور

پانزدهمین مجمع عمومی اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور به صورت فوق العاده روز گذشته با حضور نمایندگان 300 موسسه قرآنی از سراسر کشور در مجتمع فرهنگی آفتاب ولایت مشهد مقدس برگزار شد. این نشست با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید توسط مهدی تقی‌پور، قاری بین‌المللی کشورمان آغاز و با پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران ادامه یافت.

در ادامه این مراسم، فضای این مجمع با پخش کلیپ «آمدم ای شاه پناهم بده» کریمخانی، معطر به نام و یاد سلطان علی بن موسی الرضا(ع) شد. در این بخش، هیئت رئیسه مجمع پانزدهم فوق‌العاده اتحادیه متشکل از رحیم وظیفه‌شعاع و میثم ساکی و بانوان لیلا صندوقی و رقیه افتخاری‌منش با اتفاق نظر حاضران، جهت اداره جلسه انتخاب شدند.

سپس کاندیدای انتخابات هیئت‌مدیره و بازرسی هر یک در مدت دو دقیقه، طرح‌ها و برنامه‌های خود را اعلام کردند.

در ادامه بخش اول این همایش، پس از اعلام برنامه‌های کاندیدای هیئت مدیره و بازرسان، رأی‌گیری از میان 59 کاندیدای هیئت مدیره و 20 کاندیدای هیئت بازرسی برگزار و بدین ترتیب مشارکت باشکوه 297 نفر در این انتخابات با حضور مؤسسات قرآنی سراسر کشور رقم خورد.

حضور در نماز جماعت مغرب و عشاء در حرم مطهر رضوی و زیارت حضرت ثامن الحجج(ع)، از جمله برنامه‌های بخش اول مجمع بود.

در ابتدای بخش دوم این همایش، نظر به اینکه مؤسسات قرآنی نمونه بارز فعالیت‌های خودجوش فرهنگی مردمی هستند، نماهنگی از بیانات رهبر معظم انقلاب درباره خصوص فعالیت نهادهای خودجوش مردمی و لزوم حمایت‌های دولتی و حاکمیتی، پخش شد. بیان نظرات و دیدگاه‌های مدیران موسسات و پرسش و پاسخ در خصوص مسائل مختلف جامعه قرآنی، پایان بخش برنامه‌های مجمع عمومی فوق العاده اتحادیه بود. 

اجرای دو قطعه «بابای شهیدم» و «ضامن آهو» توسط محمدحسین و حسن محمودزاده و نیز برپایی مراسم قرائت دعای کمیل نیز از دیگر برنامه‌های جانبی روز مجمع بود.

انتهای پیام

captcha