رونمایی از ۳۰ کتاب جدید در مهاباد
کد خبر: 3764499
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۷
طی سال‌جاری صورت گرفت؛

رونمایی از ۳۰ کتاب جدید در مهاباد

گروه فرهنگی ـ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد از رونمایی ٣٠ کتاب جدید از پژوهشگران و نویسندگان این شهرستان طی سال‌جاری خبر داد.

رونمایی از 30 کتاب جدید در مهاباد

قادر مرادی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، بیان کرد: طی سال‌جاری 30 کتاب جدید از نویسندگان این شهرستان رونمایی شده‌است.
وی افزود: این کتاب‌ها با برگزاری ١٠ آیین مختلف و با حضور دوستداران کتاب و کتابخوانی رونمایی و سپس وارد بازار فروش شده‌ است.
مرادی با اشاره به این که امسال، سال خوبی برای حوزه کتاب مهاباد بود، تصریح کرد: تعداد کتاب‌های رونمایی‌شده امسال در مقایسه با سال قبل ٢ برابر برآورد می‌شود.
وی گفت: امسال همچنین دوره‌های آموزشی برای مربیان ٤٠ باشگاه کتابخوانی در این شهرستان برگزار و با استقبال گسترده‌ای مواجه شده و طرح تشکیل باشگاه‌های کتاب و کتابخوانی در دستور کار این اداره قرار گرفته که وظیفه اصلی آن زمینه‌سازی برای جذب کودکان و نوجوانان به مطالعه با روش‌های متفاوت است.
به‌ گفته رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد، باشگاه‌های کتابخوانی بهترین فرصت برای کودکان و نوجوانان است که علاوه بر یادگیری و آشنایی بیشتر با حوزه کتاب، بتوانند در آینده برای پیشرفت زندگی خود در اجتماع به آگاهی و اطلاعات مطلوبی دست پیدا کنند.
مرادی گفت: در این باشگاه‌های کتابخوانی گروه‌های همسن و همگن با هم به مطالعه کتاب‌های مختلف می‌پردازند و در پایان به تبادل‌نظر و ارزیابی اطلاعات و مطالبی می‌پردازند که با مطالعه این کتاب ها فرا‌گرفته‌اند.
انتهای پیام

captcha