عضویت ۴۶ هزار نفر‌ در کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3764515
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶

عضویت ۴۶ هزار نفر‌ در کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد

گروه فرهنگی ـ سرپرست کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به عضویت رایگان در این نهاد، گفت: ۴۶ هزار نفر عضو کتابخانه‌های عمومی استان هستند.

عضویت 46 هزار نفری در کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، یاسر رحیمیان، سرپرست کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد امروز، 26 آبان‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ۴۴۰ برنامه فرهنگی در ۶۵ کتابخانه شهری و روستایی این استان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه ۴ کتابخانه در سطح استان غیرفعال هستند، افزود: ۳۰ آبان‌ماه مراسم تجلیل از کتابداران وکتابخوان برتر کتابخانه‌های استان برگزار می‌شود.
سرپرست کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ۴۶هزار نفر عضو کتابخانه‌های عمومی استان هستند و ۵۵۰ هزار نسخه منابع کتب موجود در کتابخانه‌های استان است، ضمن اینکه در روزهای شنبه و یکشنبه عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی پذیرفته می‌شود.
رحیمیان با اشاره به خرید 250 جلد کتاب از مؤلفین استان، اضافه کرد: 5 هزار نسخه کتاب به دستگاه‌های مختلف از جمله دانشگاه‌ها، استانداری، قرارگاه پیشرفت آبادانی سپاه، آموزش و پرورش و مدارس، روستاهای فاقد کتابخانه، بنیاد حضرت مهدی(عج) استان اهداء شده است.
وی عنوان کرد: یکی از بخش‌هایی که در کتابخانه‌ها به آن توجه شده بخش کودکان است و ۱۱هزار و ۵۰۰ کودک عضو کتابخانه‌ها هستند.
سرپرست کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد در خصوص اعتبارات کتابخانه‌ها، تصریح کرد: کتابخانه‌ها اعتبارات عمرانی ندارند اما سعی کردیم در این چند سال امکانات و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی کتابخانه‌ها را تامین کنیم.
رحیمیان اضافه کرد: مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان برای تکمیل کتابخانه‌های عمومی مادوان بویراحمد و دهدشت توسط بنیاد برکت اختصاص داده شده است.
انتهای پیام

captcha