ثبت‌نام کرمانشاهی‌ها در طرح تربیت حفاظ به ۱۷ هزار نفر رسید
کد خبر: 3764518
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴

ثبت‌نام کرمانشاهی‌ها در طرح تربیت حفاظ به ۱۷ هزار نفر رسید

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از ثبت‌نام ۱۷ هزار نفر در طرح تربیت حافظان قرآن کریم تا امروز خبر داد.

ثبت‌نام کرمانشاهی‌ها در طرح تربیت حفاظ به 17 هزار نفر رسید

حجت‌الاسلام آیت عباسیان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 17 هزار نفر در استان کرمانشاه در طرح تربیت حافظان قرآن کریم ثبت‌نام کرده‌اند که آمار بسیار خوبی است.
وی با اشاره به آماری در این خصوص در شهرستان‌های استان، گفت: آمار شرکت‌کنندگان در این طرح در شهرستان کنگاور 3 هزار و 623 نفر است که این تعداد بیش از سهمیه در نظر گرفته شده بوده است و این خود چیزی در حدود 125 درصد تا امروز را شامل می‌شود.
‌عباسیان تصریح کرد: در شهرستان اسلام‌آبادغرب 2 هزار و 270 نفر در طرح تربیت حفاظ ثبت‌نام کرده‌اند که 81 درصد آمار در این شهرستان است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه اظهار کرد: در سنقر 871 نفر که 41 درصد آمار این ثبت‌نام در این شهرستان است و در سرپل‌ذهاب یک هزار و 975 نفر شرکت‌کننده داشته‌ایم که 81 درصد این سهمیه را شامل می‌شود.
وی آمار یاد شده در کرمانشاه را از ابتدای سال‌جاری تاکنون 4 هزار و 402 نفر اعلام کرد و افزود: این تعداد در رشته‌های قرآنی مرتبط با دوره یاد شده در استان ثبت‌نام به عمل آورده‌اند.
‌عباسیان در پایان تصریح کرد: 7 هزار و 532 نفر تا تکمیل کامل سهمیه در استان ظرفیت باقی است و علاقمندان تا پایان آبان‌ماه برای ثبت‌نام در این دوره فرصت دارند.
انتهای پیام

captcha