استفاده از فناوری جدید ضرورتی برای نظام آموزش و پرورش
کد خبر: 3764535
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳

استفاده از فناوری جدید ضرورتی برای نظام آموزش و پرورش

گروه اجتماعی ـ استاندار قزوین گفت: نیاز است از تمام ابزار و فناوری روز و روش‌های جدید برای تربیت و آموزش افراد بهره برد چراکه این یک ضرورت است که آموزش‌وپرورش به علم روز و شیوه‌های جدید آموزشی و تربیتی مجهز شود.

استفاده از فناوری جدید ضرورتی برای نظام آموز و پرورش

به گزارش ایکنا از قزوین، آیین تکریم و معارفه مدیرکل آموزش‌وپرورش استان قزوین صبح امروز، 26 آبان‌ماه با حضور معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش‌وپرورش، مسئولان استانی و جمعی از فرهنگیان استان در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان برگزار شد.
عبدالمحمد زاهدی در این مراسم بیان کرد: آموزش‌وپرورش زیربنایی‌ترین نهاد در جهان است و اساس کار این نهاد نیروی انسانی است که بسیار حائز اهمیت محسوب می‌شود.
استاندار قزوین ادامه داد: نیاز است از تمام ابزار و تکنولوژی‌های روز و روش‌های جدید برای تربیت و آموزش افراد بهره برد چراکه این یک ضرورت است که آموزش‌وپرورش به علم روز و شیوه‌های جدید آموزشی و تربیتی مجهز شود.
این مسئول تأکید کرد: ما باید آرزوهای خود را از برنامه‌ریزی‌های لازم برای نیل به اهداف تفکیک کنیم و خوشبختانه در سند تحول بنیادین نظام آموزش‌وپرورش این اتفاق افتاده و سندی گویا در این حوزه تدوین‌شده است.
وی اضافه کرد: همه باید کمک کنند تا زمینه‌های تحقق این سند فراهم شود و با استفاده از توانمندی‌های موجود گام‌های بلندی برداشته شود.
استاندار قزوین در پایان خاطرنشان کرد: برای مدیریت جدید که از چهره‌های باسابقه استان است نیز با تکیه‌بر تجربه و سابقه مفید خود در آموزش‌وپرورش بتواند در مسیر پیش رو موفق ظاهر شود.

انتهای پیام

captcha