حضور بسیج در صحنه رایحه خوش خدمت را تداعی کند
کد خبر: 3764549
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴

حضور بسیج در صحنه رایحه خوش خدمت را تداعی کند

گروه اجتماعی - فرمانده پایگاه بسیج دادگستری استان یزد گفت: باید حضور بسیج در صحنه، رایحه خوش خدمت، صداقت و گذشت را تداعی کند و مردم این طعم شیرین خدمت را بیش از دیگران از بسیجیان و ایثارگران بچشند و پذیرا باشند.

بسیج بازوی توانمند انقلاب اسلامی است

به گزارش ایکنا از یزد، محمدرضا عرشیان، فرمانده پایگاه بسیج دادگستری استان یزد صبح امروز در نشست شورای پایگاه بسیج دادگستری استان یزد اظهار کرد: دشمن شناسی، ضرورت هوشیاری در مقابله با توطئه های دشمن و حضور در صحنه و عملکرد ولایی و انقلابی از جمله پیام های هفته بسیج است.
وی افزود: بسیج نیروی پاک و آزاده ای است که همواره در مسیر دفاع و اعتلای نظام اسلامی از خود گذشته و همیشه در صحنه حاضر بوده است.
این مقام مسئول گفت: باید حضور بسیج در صحنه، رایحه خوش خدمت، صداقت و گذشت را تداعی کند و مردم این طعم شیرین خدمت را بیش از دیگران از بسیجیان و ایثارگران بچشند و پذیرا باشند.
وی با اشاره به تلاش دشمن در جهت تخریب چهره بسیج در بین مردم بیان کرد: همانگونه که حضور بسیجیان پاک سرشت در جبهه جنگ، محاسبات را تغییر می داد امروز نیز باید حضور بسیجیان در عرصه کار و تلاش به نمادی برای ارائه خدمت بی منت و صادقانه به مردم تبدیل شود.

انتهای پیام

captcha