برگزاری میزگردهای دانشجویی با موضوع مباحث اقتصادی طی هفته بسیج در لرستان
کد خبر: 3764550
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴

برگزاری میزگردهای دانشجویی با موضوع مباحث اقتصادی طی هفته بسیج در لرستان

گروه فرهنگی ـ معاون فرهنگی ناحیه بسیج دانشجویی لرستان با اشاره به برگزاری همایش «تدوین نقش طلبه و دانشجو در چهل سالگی انقلاب» طی هفته بسیج، گفت: در ایام مذکور میزگردهای دانشجویی با موضوعات روز و مباحث اقتصادی و معیشتی مردم برگزار می‌شود.

ب

به گزارش ایکنا از لرستان، سلمان روشن‌پور، معاون فرهنگی ناحیه بسیج دانشجویی لرستان شنبه، ۲۶ آبان در جمع خبرنگاران، با اشاره به در پیش بودن هفته بسیج و روز دانشجو، گفت: برنامه‌های بسیج دانشجویی لرستان از آغاز هفته بسیج شروع و تا شانزدهم آذر ادامه دارد که در این راستا در سطح بسیج دانشجویی برنامه‌های توانمندسازی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی اجرا می‌شود.
وی با اشاره به این‌که برنامه‌های ویژه این هفته در سه سطح بسیج دانشجویی، عموم دانشجویان و اقشار دانشگاهی و عموم مردم اجرا می‌شود، اضافه کرد: به‌مناسبت فرمان حضرت امام خمینی(ره) مبنی‌بر تشکیل بسیج طلبه و دانشجو امسال با هماهنگی بسیج طلاب، همایش بزرگی با موضوع «تدوین نقش طلبه و دانشجو در چهل سالگی انقلاب» با حضور سخنران مطرح کشوری در استان برگزار می‌شود.
روشن‌پور غبارروبی قبور مطهر شهدای گمنام دانشگاه‌ها را از دیگر برنامه‌های بسیج دانشجویی اعلام کرد و ادامه داد: در ایام مذکور میزگردهای دانشجویی با موضوعات روز و مباحث اقتصادی و معیشتی مردم برگزار می‌شود همچنین یکی دیگر از برنامه‌ها ادامه برگزاری جلسات مطالبه‌گری است که سعی می‌شود با دعوت از تعداد بیشتری از مسئولان استانی، مطالبه‌گری انجام شود.
وی با بیان این‌که نشست‌های روشنگری با حضور عموم دانشجویان و اقشار دانشگاهی برگزار می‌شود، تصریح کرد: در این نشست‌ها با حضور سخنرانان کشوری مباحث مختلفی مطرح میشود که مهم‌ترین موضوع بیان مسائل روز، مسائل اقتصادی و اقتصاد مقاومتی است.
معاون فرهنگی ناحیه بسیج دانشجویی لرستان از برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی خبر داد و گفت: به‌مناسبت هفته بسیج و روز دانشجو کرسی‌های آزاداندیشی در قالب تریبون آزاد، مناظره دانشجویی و مناظره بین دو چهره سیاسی برگزار می‌شود.
وی با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی برای عموم دانشجویان و اقشار دانشگاهی، اظهارکرد: در سطح سوم نیز برای عموم مردم برنامه‌های روشنگری در نظر گرفته شده است به‌طوری که تیم‌های روشنگری تشکیل شده تا با حضور در سطح مساجد، هر شب در چند مسجد بین نماز مغرب و عشاء مباحث روشنگری و اقتصادی روز مطرح شود.
روشن‌پور با بیان این‌که به‌مناسبت هفته بسیج و روز دانشجو تریبون‌های آزاد در سطح شهر برگزار می‌شود، افزود: این تربیون‌ها با موضوع مطالبات مردمی اجرا می‌شوند.
وی عنوان کرد: پیگیری‌هایی در حال انجام است تا به‌مناسبت روز دانشجو یک جمعه در سطح استان سخنرانی پیش از خطبه توسط دانشجویان انجام شود.
معاون فرهنگی ناحیه بسیج دانشجویی لرستان بیان کرد: از دیگر برنامه‌های روشنگری برپایی نمایشگاه است که در حوزه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی و هنری در مصلی‌های نماز جمعه برپا می‌شود.

انتهای پیام

captcha