اجتماع مردمی بیعت با امام زمان (عج) در شیراز برگزار می‌شود
کد خبر: 3764559
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲
همزمان با سراسر كشور؛

اجتماع مردمی بیعت با امام زمان (عج) در شیراز برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ـ سرپرست بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) شعبه شمال غرب شیراز از برگزاری جشن و اجتماع بزرگ مردمی عید بیعت با امام زمان(عج) همزمان با سراسر كشور خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، غلامحسین زارع، سرپرست بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) شعبه شمال غرب شیراز امروز، 26 آبان‌ماه از برگزاری جشن و اجتماع بزرگ مردمی عید بیعت با امام زمان(عج) به‌مناسبت نهم ربیع‌الاول، سالروز آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج) در شیراز خبر داد.
وی با بیان اینكه این اجتماع بزرگ ۲۶ آبان‌ماه همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود، اظهار کرد: عید بیعت با هدف اجتماع قلوب شیعیان و در راستای بیعت قلبی و بیعت زبانی منتظران با امام زمان(عج) همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.
زارع با اشاره به اینکه برای برگزاری هرچه بهتر و باشکوه‌تر این مراسم در شیراز و استان فارس برنامه‌ریزی و تدابیر لازم انجام شده است، افزود: در این آئین که از ساعت 15 در شبستان امام خمینی(ره) و در جوار حرم مطهر حضرت سید میر احمدبن ‌موسی‌الکاظم شاهچراغ(ع) برگزار و به‌صورت زنده از شبکه استانی پخش می‌شود، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا حدائق، مدیرعامل بنیاد مهدویت استان فارس به سخنرانی خواهد پرداخت.
زارع اضافه کرد: گاهی در برنامه‌های مذهبی تنها به شور مردم توجه می‌شود، اما در برنامه عید بیعت بنا داریم همزمان شور و شعور مهدوی مدنظر قرار گیرد تا مانع از انحرافات مردم شویم لذا بروشورها و تراکت‌های فرهنگی پیرامون مباحث مهدوی بر این اساس آماده شده تا به کمک آن به تولید محتوای مورد نیاز مردم بپردازیم.
وی به مشروح برنامه‌های عید بیعت پرداخت و گفت: سخنرانی، خواندن متن بیعت نامه امام زمان به منظور تجدید بیعت با حضرت و استغاثه دسته جمعی به حضرت ولیعصر(عج) از دیگر برنامه‌های این مراسم خواهد بود.
انتهای پیام

captcha