فعالیت‌های قرآنی شیراز طی سال‌های اخیر كمتر به چشم می‌آید
کد خبر: 3764565
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸
ابوالقاسمی:

فعالیت‌های قرآنی شیراز طی سال‌های اخیر كمتر به چشم می‌آید

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مدیر رادیو قرآن معتقد است كه طی چند سال اخیر مقداری فعالیت‌های قرآنی شیراز كمتر به چشم می‌آید كه البته شاید این فعالیت‌ها انجام می‌شود اما از نظر تبلیغ كمتر به اطلاع مردم ایران رسانده می‌شود.

احمد ابوالقاسمی، قاری بین‌المللی كشورمان و مدیر رادیو قرآن در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با یادآوری ظرفیت‌های قرآنی و فرهنگی شیراز گفت: شیراز را از قدیم یك شهر فعال فرهنگی می‌دانستیم البته چند سال اخیر مقداری فعالیت‌های قرآنی آن كمتر به چشم می‌آید.
وی افزود: شاید فعالیت‌های قرآنی فاخری در شهر شیراز انجام می‌شود اما از نظر تبلیغی به اطلاع مردم ایران آن‌طور كه باید و شاید نمی‌رسد.

اشاره به ظرفیت‌های مكانی و عقیدتی مردم شیراز
ابوالقاسمی ادامه داد: در مجموع شیراز حاوی ظرفیت‌های فراوانی چه از بعد مكان و امامزادگان معروف و بقاع متبركی كه در این شهر وجود دارد و چه از نظر تقید مردم در این شهر به مسائل فرهنگی و مذهبی و چه از دارا بودن نیروهای خوب قرآنی است.
مدیر رادیو قرآن اظهار كرد: شاید یك برنامه‌ریزی بهتری بتواند سطح كیفی كار قرآنی این شهر را بالاتر ببرد چه در بحث قرائت و تلاوت و چه سایر فعالیت‌های قرآنی.
این قاری بین‌المللی كشورمان كه در چهارمین كرسی ملی تلاوت رضوی كه در شیراز برگزار شد، تلاوت داشت، حضور و استقبال مردم شیراز را در این محفل نورانی چشم‌گیر و مناسب عنوان كرد كه نشان از سبقه مذهبی مردم این دیار دارد.
انتهای پیام

captcha