مشارکت ۴۰ هیئت مذهبی صحنه در جشن‌های ۱۷ ربیع‌الاول
کد خبر: 3764569
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹

مشارکت ۴۰ هیئت مذهبی صحنه در جشن‌های ۱۷ ربیع‌الاول

گروه اجتماعی ـ رئیس شورای هیئت‌های مذهبی صحنه با اشاره به مشارکت ۴۰ هیئت مذهبی برای برگزاری جشن‌های ۱۷ ربیع‌الاول در این شهرستان، گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری جشن‌های ۱۷ ربیع‌الاول در شهر‌های صحنه، میانراهان و مراکز روستایی پرجمعیت این شهرستان در نظر گرفته شده است.

مشارکت 40 هیئت مذهبی صحنه در جشن‌های 17 ربیع‌الاول

ماشاالله اکبری، رئیس شورای هیئت‌های مذهبی صحنه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، از مشارکت 40 هیئت مذهبی برای برگزاری باشکوه جشن‌های 17 ربیع‌الاول در این شهرستان خبر داد و گفت: جشن‌های ربیع‌الاول با مشارکت و هدایت روحانیون باید در مناطق مختلف برگزار شود.
وی افزود: هیئت‌های مذهبی این شهرستان برای برگزاری جشن‌های ماه ربیع‌الاول آمادگی خود را اعلام کرده‌اند و با دعوت از مسئولان هیئت‌های مذهبی، هیئت امنای مساجد، کانون‌های فرهنگی و انجمن‌های اسلامی، مدیران مراکز قرآنی و ائمه جماعات مساجد این امر برنامه‌ریزی شده است.
اکبری تصریح کرد: در نشست هم‌اندیشی که در اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد تمهیدات لازم برای برگزاری جشن‌ها در شهرهای صحنه، میانراهان و مراکز روستایی پر جمعیت این شهرستان فراهم شده است.
رئیس شورای هیئت‌های مذهبی صحنه اظهار کرد: این ماه، ماه جلوه‌های رحمت الهی و بهار ماه‌هاست به همین منظور باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.
وی با بیان اینکه عملکرد ما نباید در مراسم شادی ضعیف باشد، گفت: ربیع ماه نشاط و شادی و سرور است و نباید این ماه فرخنده را از دست بدهیم.
اکبری با اشاره به نقش هیئت‌های مذهبی افزود: هیئت‌ها به عنوان متولی باید نقش پر رنگی در ماه ربیع‌الاول داشته باشند و برنامه‌های پرمحتوا ارائه دهند.
انتهای پیام

captcha