انتشار فراخوان جشنواره نشریات و رسانه‌های مجازی «خبرآباد» در خراسان‌شمالی
کد خبر: 3764572
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶

انتشار فراخوان جشنواره نشریات و رسانه‌های مجازی «خبرآباد» در خراسان‌شمالی

گروه فرهنگی - مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد خراسان‌شمالی از برگزاری مرحله استانی نخستین جشنواره نشریات و رسانه‌های مجازی روستا و عشایر کشور با عنوان «خبرآباد» خبر داد.

انتشار فراخوان نخستین جشنواره نشریات و رسانه‌های مجازی «خبرآباد» درخراسان‌شمالی

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، هاشم شیرازیان، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان اظهار کرد: این جشنواره با هدف شناسایی و معرفی نشریات «محلی و تجربی»، ایجاد انگیزه در فعالیت‌های نشریات، وبلاگ و سایت در روستاها و هدایت آن به سمت توسعه برنامه‌های فرهنگی روستا و بهره‌برداری از ظرفیت‌های رسانه در روستا برای توسعه استفاده از کالا و خدمات ایرانی به‌صورت ملی برگزار می‌شود.
وی مهلت ارسال آثار و نشریات را به دبیرخانه استانی تا دهم دی‌ماه سال جاری اعلام کرد، گفت: آثار منتخب استانی پانزدهم دی ماه به دبیرخانه ملی جشنواره ارسال و مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان اسفند‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان‌شمالی افزود: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و نیز دریافت فرم شرکت در این جشنواره علاوه بر بازدید از سایت جشنواره به آدرسwww.khabarabad.ir می توانند به محل دبیرخانه کانون های مساجد خراسان‌شمالی واقع در بجنورد- خیابان شهید بهشتی جنوبی- کوچه شهید مرتضی محمدی(کوچه اوقاف) مراجعه کنند.
انتهای پیام

captcha