انسان تراز انقلاب اسلامی در دوره تحصیلی ابتدایی پرورش می‌یابد
کد خبر: 3764573
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷

انسان تراز انقلاب اسلامی در دوره تحصیلی ابتدایی پرورش می‌یابد

گروه اجتماعی ـ معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش‌وپرورش گفت: اگر به دنبال انسان در تراز انقلاب اسلامی هستیم نمی‌توان از دوران پیش‌دبستانی و ابتدایی دور بود و بنابراین اگر به این دوران کم‌توجهی کنیم به سرمایه‌های آینده کشور خیانت کرده‌ایم.

انسان تراز انقلاب اسلامی در دوره تحصیلی ابتدایی پرورش می‌یابد

به گزارش ایکنا از قزوین، آیین تکریم و معارفه مدیرکل آموزش‌وپرورش استان قزوین صبح امروز، 26 آبان‌ماه با حضور معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش‌وپرورش، مسئولان استانی و جمعی از فرهنگیان استان در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان برگزار شد.
رضوان حکیم‌زاده، معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش‌وپرورش در این مراسم با بیان اینکه قزوین پایتخت فرهنگ و ادب و خوشنویسی است، اظهار کرد: این استان از رهگذر تربیت معلمان شاهد تربیت بزرگ مردانی هستیم که ما را تا همیشه مدیون ایثار و از خودگذشتگی خود کرده است.
وی افزود: مدیر به‌عنوان کسی که هدایت گروهی را بر عهده دارد باید هم مدیر وقت خود باشد هم دیگران را هدایت کند که در چه مسیری قدم بگذارند و وقت بگذارند.
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش‌وپرورش تأکید کرد: مدیریت امری دستوری نیست و باید مدیران آموزش‌وپرورش به این نکته مهم توجه کنند تا در مسیر فعالیت خود بتوانند گام‌های بلندی را در جهت مسیر مدیریت الهی بردارند.
این مسئول تصریح کرد: اگر به دنبال انسان در تراز انقلاب اسلامی هستیم نمی‌توان از دوران پیش‌دبستانی و ابتدایی دور بود.
وی ادامه داد: اگر به این دوران کم‌توجهی کنیم به سرمایه‌های آینده کشور خیانت کرده‌ایم.
حکیم‌زاده بیان کرد: استان قزوین پیشتاز پوشش پیش‌دبستانی است همچنین دست آوردهایی که در استان در حیطه آموزش‌وپرورش به دست آمده، بسیار افتخارآفرین است.

انتهای پیام

captcha