برپایی ۱۵۰۰ نمایشگاه کتاب در مدارس البرز
کد خبر: 3764577
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷

برپایی ۱۵۰۰ نمایشگاه کتاب در مدارس البرز

گروه فرهنگی - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز گفت: همزمان با آغاز هفته کتاب و کتابخوانی، یک هزار و ۵۰۰ نمایشگاه کتاب در مدارس این استان برپا شده است.

برپایی 1500 نمایشگاه کتاب در مدارس البرز

مسعود مهرانی‌نیا، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: این نمایشگاه‌ها با رویکرد افزایش سطح مطالعه در مدارس، اختصاص کتاب در سبد مصرفی خانواده و ایجاد انگیزه و رقابت در مطالعه بین جامعه هدف به مدت یک هفته دایرشده و کتاب‌های عرضه شده در این نمایشگاه‌ها بر اساس گروه سنی دانش‌آموزان ارائه شده است.
مهرانی‌نیا در ادامه به برنامه‌های هفته کتاب و کتاب‌خوانی آموزش و پرورش برای دانش‌آموزان البرزی اشاره کرد و گفت: بازدید از کتابخانه‌های عمومی، اختصاص موضوع انشا دانش‌آموزان به اهمیت کتاب و کتاب‌خوانی، برپایی جشن کتاب، دعوت از شخصیت‌های علمی و فرهنگی برای حضور در مدارس و گفت‌وگو با دانش‌آموزان با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی از برنامه‌های هفته کتاب در مدارس البرز است.
وی یادآور شد: همچنین مرحله کشوری دومین جشنواره دانایی و توانایی همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی در اردوگاه شهید باهنر برگزار می‌شود که 12 دانش‌آموز از البرز در این جشنواره حضور دارند.
انتهای پیام

captcha