مداحان بجنورد سطح‌بندی شدند
کد خبر: 3764590
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶

مداحان بجنورد سطح‌بندی شدند

گروه معارف - رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بجنورد گفت: با تشکیل کمسیون سطح‌بندی ۴۲ نفر از مداحان این شهرستان سطح بندی شدند.

مداحان بجنورد سطح بندی شدند

حجت‌الاسلام ناصر هدایتی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بجنورد در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی اظهار کرد: با تشکیل کمسیون سطح بندی 42 نفر از مداحان بجنورد که در سامانه طوبی ثبت نام شده بودند با حضور اعضای کمسیون سطح‌بندی شدند.
وی افزود: تاکنون 311 نفر از مداحان بجنورد سطح بندی شده‌اند که برای 270 نفر کارت مداحی صادر شده و برای باقی مداحان نیزاین کارت تا پایان هفته صادر خواهد شد.
هدایتی ادامه داد: لازمه شرکت در انتخابات کانون مداحان داشتن کارت مداحی سطح بندی شده از سامانه طوبی بوده که مداحان وشعرای آیینی با در دست داشتن کارت مداحی می توانند در 9 آذر ماه سال جاری به کاندیداهای خود رأی دهند.
وی با اشاره به برپایی گفتمان‌های دینی در مدارس بجنورد با حضور اساتید حوزه و دانشگاه، یادآورشد: این گفتمان‌های دینی با دو موضوع آسیب‌های اجتماعی، عفاف و حجاب در مدارس متوسطه بجنورد برگزار خواهد شد.
هدایتی افزود: امسال با جدیت هرچه بیشتر و تلاش مضاعف برگزاری گفتمان‌های دینی با کیفیت بالاتر و با حضور اساتید مجرب تری در دستور کار اداره تبلیغات اسلامی درشهرستان بجنورد است.
انتهای پیام

captcha