بیم دشمنان اسلام از تجلی وحدت مذاهب
کد خبر: 3764617
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳
حجت‌الاسلام‌ هاشمی امین:

بیم دشمنان اسلام از تجلی وحدت مذاهب

کانون خبرنگاران نبأ ــ امام جمعه موقت زابل گفت: دشمنان اسلام از تجلی وحدت بین مذاهب مسلمان بیم دارند و همیشه درصدد از بین بردن وحدت و برادری صاحبان مذاهب و ایجاد تفرقه و دشمنی در میان کشورهای مسلمان بوده‌اند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدقاسم هاشمی امین، امام جمعه موقت زابل، 25 آبان‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان ضمن تسلیت سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) به بیان سختی‌های دوران زندگی آن حضرت پرداخت و گفت: یازدهمین امام شیعیان به دلیل زندگی در منطقه نظامی و زندان‌ها به عسکری معروف شد؛ در آن زمان حضرت امام حسن عسکری(ع) دو روز در هفته باید در دارالحکومه حاضر می‌شدند، در طول مسیر مردم زیادی برای ملاقات حضرت می‌آمدند اما اجازه صحبت کردن با ایشان را نداشتند.
وی با اشاره به لزوم شناخت حضرت ولیعصر(عج)، عنوان کرد: پس از شهادت امام حسن عسکری(ع) دوران امامت حضرت ولیعصر(عج) آغاز شد. ما باید نسبت به امام زمان خویش معرفت و شناخت پیدا کنیم، چراکه اگر کسی به این شناخت نرسد ممکن است گمراه شود و به مرگ جاهلیت بمیرد.
امام جمعه موقت زابل به چند مورد از وظایف منتظران واقعی حضرت امام زمان(عج) در عصر غیبت اشاره کرد و گفت: ما باید خود و جامعه را آماده و شایسته پذیرایی از امام عصر(عج) قرار دهیم، غفلت نکنیم و نسبت به ایشان احساس تکلیف کنیم، برای تعجیل در فرج حضرت دعا کنیم، چراکه فرج خودمان نیز در فرج آقا و مولای‌مان نهفته است.
حجت‌الاسلام هاشمی امین در ادامه با تبریک هفته وحدت و تجلی سیره وحدت‌بخش مراجع عظام تقلید و عمل به آن، اظهار کرد: دشمنان اسلام از تجلی وحدت بین مذاهب مسلمان بیم دارند و همیشه درصدد از بین بردن وحدت و برادری صاحبان مذاهب و ایجاد تفرقه و دشمنی در میان کشورهای مسلمان بوده‌اند.
حسین قدس‌نیا
انتهای پیام

captcha