وحدت عملی با نگاه یکسان به اقوام و مذاهب محقق می‌شود
کد خبر: 3764619
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷

وحدت عملی با نگاه یکسان به اقوام و مذاهب محقق می‌شود

گروه سیاست و اقتصاد - امام جمعه اهل سنت زاهدان گفت: بهترین سیاست که هر مدیری می‌تواند داشته باشد، حفظ و تقویت وحدت است و وحدت عملی زمانی محقق می‌شود که ما نگاه یکسان به همه اقوام و مذاهب داشته باشیم.

وحدت عملی با نگاه یکسان به اقوام و مذاهب محقق می‌شود

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی، امام جمعه اهل سنت زاهدان پیش از ظهر امروز، 26 آبان‌ماه در آیین تودیع و معارفه استاندار، گفت: امروز خرسندیم از این بابت که استانداری برای سکانداری سیستان و بلوچستان انتخاب شده که قبلاً در این استان خدمت کرده، به بافت‌های موجود آشنایی دارد، محرومیت‌ها را می‌شناسد و اولویت‌ها را تشخیص می‌دهد.
امام جمعه اهل سنت زاهدان بیان کرد: استان ما، استانی پهناور و استراتژیک است، استانی که شایسته مدیرانی متفکر و دوراندیش است؛ مدیرانی که ملی فکر می‌کنند و اهل عمل هستند.
وی افزود: آنچه امروز اهمیت دارد، اتحاد و انسجام مردم است، زیرا که این وحدت بزرگترین دستاورد است و حفظ آن، برای هر مسئولی حائز اهمیت خواهد بود.
مولوی عبدالحمید اظهار کرد: اگر وحدت میان اقوام و مذاهب باشد، راه نفوذ دشمن بسته است، اما اگر جایی اختلاف و تفرقه رخ داد، دشمن از همان نقطه رخنه می‌کند.
وی ادامه داد: بهترین سیاست که هر مدیری می‌تواند داشته باشد، حفظ و تقویت وحدت است و وحدت عملی زمانی محقق می‌شود که ما نگاه یکسان به همه اقوام و مذاهب داشته باشیم.
مدیر دارالعلوم اهل سنت زاهدان بیان کرد: جامعه ما امروز با تحریم، فقر، بیکاری و محرومیت روبه‌رو است و بیش از هر زمان دیگری نیاز به مدیران شایسته و توانمند، چه شیعه و چه سنی، دارد.
مولوی عبدالحمید افزود: شیعه یا سنی بودن مدیر مهم نیست، بلکه نیاز داریم مدیران متفکر بر سر کار بیایند تا بتوانند بحران‌ها را مدیریت کنند؛ اگر مدیر اهل نماز اول وقت باشد، خیلی خوب است، اما در درجه اول، این تخصص، عقل و تدبیر اوست که مردم به آن نیاز دارند؛ مردم به مدیر دلسوز و توانمند نیاز دارند.

انتهای پیام

captcha