آیین دوسالانه انتخاب کتاب کهکیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
کد خبر: 3764620
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸

آیین دوسالانه انتخاب کتاب کهکیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

گروه فرهنگی ـ معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری آیین دو‌سالانه انتخاب کتاب سال استان در بهمن‌ماه سال جاری در یاسوج خبر داد.

آیین دوسالانه انتخاب کتاب کهکیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، رضا خردمند، معاون فرهنگی و مطبوعاتی فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد امروز، 26 آبان‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این اداره‌کل با همکاری معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مؤسسه خانه کتاب ایران و انجمن اهل قلم کهگیلویه و بویراحمد در راستای ارج نهادن به تلاش و کوشش نویسندگان،‌ پژوهشگران، مترجمان، مصححان، مصنفان و پدیدآورندگان آثار مکتوب، آیین دو سالانه انتخاب کتاب سال استان را در بهمنماه ١٣٩٧ برگزار می‌کند.
وی افزود: همه نویسندگان و محققان داخلی و خارجی که آثاری را از دی‌ماه ١٣٩٥ تاکنون دربارۀ استان منتشر کرده‌اند، می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه این آیین ارسال کنند.
معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: ارسال ٣ نسخه از هر عنوان اثر به دبیرخانه دوسالانه آیین انتخاب کتاب سال کهکیلویه و بویراحمد الزامی است.
خردمند عنوان کرد: آخرین مهلت ارسال آثار تا ٢٥ دی سال جاری است و بررسی و داوری آثار ارسالی نیز از اول تا هشتم بهمن‌ماه ٩٧ داوری خواهند شد.
وی بیان کرد: آیین پایانی و معرفی آثار برگزیده، دو سالانه کتاب استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در دهه سوم بهمن‌ماه سالجاری برگزار می‌شود.
معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: علاقمندان می توانند آثار خود را به نشانی یاسوج، میدان معلم ادار‌ه‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، واحد نشر ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ٠٩١٧١٤٨٥٨٩٩ تماس بگیرند.
انتهای پیام

captcha