انس بیشتر با کتاب؛ تعالی بیشتر فرد و جامعه
کد خبر: 3764626
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳

انس بیشتر با کتاب؛ تعالی بیشتر فرد و جامعه

کانون خبرنگاران نبأ ــ فرماندار پاکدشت گفت: هرچقدر با کتاب مأنوس باشیم و کتاب را در زمینه‌های مختلف همراه خود کنیم، باعث تعالی جسمی و روحی خود و جامعه می‌شویم و کشوری با این مشخصات قطعاً پیشرفت‌های بی‌شماری نصیبش می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ هادی تمهیدی، فرماندار شهرستان پاکدشت پیش از ظهر امروز، 26 آبان در مراسم افتتاحیه نمایشگاه کتاب که با هفته فرهنگی شهرستان پاکدشت تقارن یافته است، اظهار کرد: قطعاً و بی‌شک کتاب، پنجره وسیع در یک افق بی‌کران به دنیای علم، ادب، معرفت و دانایی است.
وی افزود: هرچقدر با کتاب مأنوس باشیم و کتاب را در زمینه‌های مختلف همراه خود کنیم، باعث تعالی جسمی و روحی خود و جامعه می‌شویم و کشوری با این مشخصات قطعاً پیشرفت‌های بی‌شماری نصیبش می‌شود.
فرماندار شهرستان پاکدشت با اشاره به هجمه‌های فرهنگی عصر حاضر در فضای مجازی گفت: امروز دنیای مجازی بر همه شئونات زندگی سیطره پیدا کرده است، باید با توسعه کتاب و کتاب‌خوانی در جامعه، مردم را بیشتر از گذشته آگاه کنیم و یقین داشته باشیم که در مسیر رشد و تعالی انسانی، برای خود، خانواده و جامعه گام‌های مؤثری برداشته‌ایم.
وی بیان کرد: در مصوبات استانی برای هفته فرهنگی و معرفی ظرفیت‌های شهرستان برنامه‌هایی از جمله افتتاح این نمایشگاه در نظر گرفته شده است؛ با اجرایی شدن این برنامه‌ها هم ظرفیت‌های شهرستان را معرفی می‌کنیم و هم بر علاقه‌مندان این حوزه بیشتر از گذشته می‌افزائیم.
این مقام مسئول گفت: به پیشنهاد اعضای ستاد فرهنگی، هفته پایانی آبان ماه به منظور برگزاری برنامه‌های فرهنگی مشخص شد و در این هفته برنامه‌های متنوعی اجرا خواهد شد تا ظرفیت‌های شهرستان مشخص‌تر از گذشته شود.
وی خبر داد: نمایشگاه گل و گیاه پاکدشت در روز ۲۹ آبان افتتاح خواهد شد؛ امید است با تلاش ۲ الی ۳ ماهه مسئولان اجرایی شهرستان بتوانیم سهم خود را در پیشبرد اهداف متعالی نظام و دولت محترم ادا کنیم.
تمهیدی در پایان افزود: امید است هفته فرهنگی بنایی باشد که هر روز ما عجین با فرهنگ شود و شاهد رونق بیش از پیش فرهنگ در جامعه باشیم.

انتهای پیام

captcha