برگزاری جشنواره «روز جهانی علم در خدمت صلح و توسعه»
کد خبر: 3764650
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱

برگزاری جشنواره «روز جهانی علم در خدمت صلح و توسعه»

گروه دانشگاه ــ جشنواره علمی ـ دانشجویی «روز جهانی علم در خدمت صلح و توسعه» از فردا 27 آبان در باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران آغاز به کار می‌کند.

به گزارش ایکنا؛ جشنواره علمی - دانشجویی روز جهانی علم در خدمت صلح و توسعه با هدف ترویج علم و فناوری، تقویت ارتباط دانشگاه و جامعه، ترویج فعالیت‌های بین‌رشته‌ای در بخش‌های نمایشگاه دستاورد‌های انجمن‌های علمی دانشجویی، برگزاری نشست‌های علمی-ترویجی، نمایشگاه علم در قاب هنر برگزار می‌شود.

در اختتامیه این جشنواره، به سه غرفه برتر نمایشگاه انجمن‌های علمی دانشجویی از نظر آشنایی عموم مردم و دانشگاهیان با نقش علم در زندگی جوایزی اهدا خواهد شد. همچنین در اختتامیه این جشنواره به افراد برتر بخش UT_TED و آثار برتر بخش علم در قاب هنر جوایزی اهدا خواهد شد.
همچنین، یکشنبه، ۲۷ آبان از ساعت ۱۵ تا ۱۷ نشست نگاهی فلسفی به رابطه علم و عموم مردم (علم و شبه علم) با حضور امیرمحمد گمینی و حسین شیخ رضایی برگزار می‌شود.

در روز دوم جشنواره، دوشنبه ۲۸ آبان از ساعت ۱۵ تا ۱۷ نشست چالش‌های ترویج علم با حضور اکرم قدیمی و عرفان خسروی برگزار خواهد شد.

گفتنی است، اختتامیه جشنواره علمی دانشجویی روز جهانی علم، روز سه‌شنبه ۲۹ آبان، از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۷ در باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران برگزار می‌شود. شرکت در این برنامه‌ها برای عموم آزاد است.

انتهای پیام
captcha