محور مقاومت علیه استکبار و کفر جهانی در حال گسترش است
کد خبر: 3764698
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲

محور مقاومت علیه استکبار و کفر جهانی در حال گسترش است

گروه سیاست و اقتصاد ـ آیت‌الله علما با بیان اینکه امروز ایران بدون در نظر گرفتن مذهب شیعه و سنی در حال مقابله با استکبار و تقویت مسلمین منطقه است، گفت: محور مقاومت علیه استکبار و کفر جهانی روزبه‌روز گسترده‌تر می‌شود.

گسترش محور مقاومت علیه استکبار و کفر جهانی

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه امروز، 26 آبان ماه در همایش روحانیون و نخبگان اورامانات به مناسبت هفته وحدت در روانسر با اشاره به زورگویی‌های آمریکا، اظهار کرد: امروز دست آمریکا در جنایت‌های جهانی از جمله یمن، سوریه، عراق، افغانستان و میانمار آغشته به خون بیگناهان است.
وی افزود: آمریکا برای سلطه بر کشورها از هر جنایت و توطئه‌ای استفاده می‌کند و در این شرایط سنت اسلام فرمان به مقابله می‌دهد.
امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه امروز ملت‌های جهان اسلام بیدار شده‌اند و جوانان مسلمان زیربار هر حرف زوری نمی‌روند، اظهار کرد: امروز محور مقاومت علیه استکبار و کفر جهانی روزبه‌روز گسترده‌تر و قوی‌تر می‌شود.
آیت‌الله علما تصریح کرد: پیروزی برای اسلام و جهان اسلام نزدیک است و بدانیم دشمنان ما هرگز دست از دشمنی با ما و امت اسلامی بر نخواهند داشت.
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: در هر شرایطی به اسلام‌ستیزی و اسلام‌هراسی دشمنان ادامه می‌دهند و ما نباید در مقاومت و مقابله با آن‌ها کوتاه بیایم.
امام جمعه کرمانشاه اظهار کرد: ایران امروز با هدف تقویت جهان اسلام بدون در نظر گرفتن مذهب شیعه و سنی در حال مقابله با استکبار و تقویت مسلمانان منطقه و جهان است و فرقی ندارد که از آن دفاع می‌کند سنی باشد یا شیعه بلکه به وظیفه مسلمانی خود عمل می‌کند.
انتهای پیام

captcha