بازدید رئیس سازمان انرژی اتمی از ایکنا
کد خبر: 3764700
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸

بازدید رئیس سازمان انرژی اتمی از ایکنا

گروه سیاسی ــ علی‌اکبر صالحی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی کشور، عصر امروز 26 آبان‌ماه از تحریریه ایکنا بازدید به عمل آورد.

بازدید رئیس سازمان انرژی اتمی از ایکنابه گزارش ایکنا، علی‌اکبر صالحی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی کشور در این بازدید با همراهی حمیدرضا طیبی، رئیس جهاد دانشگاهی، عیسی علیزاده، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی و سیدمحمدجواد شوشتری، رئیس سازمان قرآنی دانشگاهیان از نزدیک در جریان تولید خبر در تحریریه این خبرگزاری تخصصی قرار گرفت.

ایراد سخن در جمع مدیران سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور و بازدید از مراکز  مختلف این سازمان قرآنی از دیگر بخش‌های این بازدید بود.

یادآور می‌شود، علی‌اکبر صالحی، متولد ۴ فروردین ۱۳۲۸ و از سال ۱۳۹۲ معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران است. صالحی پیشتر از سال ۱۳۸۸ تا ۱۳۸۹ نیز همین سمت را بر عهده داشت. صالحی از سال ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۲ وزیر امور خارجه ایران بود. او از سال ۱۳۷۷ تا ۱۳۸۲ نماینده ایران در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بود و بین سال‌های ۱۳۸۶ تا ۱۳۸۸، معاونت دبیرکل سازمان کنفرانس اسلامی را بر عهده داشت.

صالحی تحصیلات خود را در دانشگاه آمریکایی بیروت (AUB) و مؤسسه فناوری ماساچوست (MIT) در رشته‌های فیزیک هسته‌ای و مهندسی هسته‌ای انجام داده‌است. او استاد مهندسی انرژی دانشگاه صنعتی شریف است و دو دوره رئیس این دانشگاه بوده‌ است. صالحی همچنین ریاست دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین را بر عهده داشته‌ است.

انتهای پیام

captcha