سالروز آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج)، غدیر دیگری است
کد خبر: 3764728
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸
عسكری‌فرد:

سالروز آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج)، غدیر دیگری است

گروه اجتماعی ـ رئیس اداره تبلیغات اسلامی بوانات با بیان اینكه سالروز آغاز امامت امام زمان(عج) روز تجلی حاكمیت مستضعفان است، این روز را غدیری دیگر توصیف كرد.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام قاسم عسکری‌فرد، رئیس اداره تبلیغات اسلامی بوانات امروز، 26 آبان‌ماه ضمن گرامیداشت فرا رسیدن سالروز آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج) گفت: امامت شطّی جاری در بستر زمان است، که از زلال وحی سرچشمه گرفته است و امام پاک مردی است که در خانه هدایت رشد یافته است.
وی افزود: هر امتی نیازمند یک رهبر است، که آن جامعه را سرپرستی كند، جامعه شیعه هم بعد از رسول خدا(ص) پیرو امامت است، که ادامه نبوت می‌داند وامام را حجت خدا و در میان خلق و حلقۀ اتصال خلق و خالق می‌داند.
عسكری‌فرد پیرامون سالروز امامت امام زمان(عج) گفت: این روز در امتداد غدیر و به تعبیری والاتر، خود غدیری دیگر است؛ روز امامت، انتظار، روز ولایت و روز بیعت دوباره با امام زمان(عج) و روز تجلی حاکمیت مستضعفان بر جهان و روز نوید دهنده شکست و زبونی نمرودیان و فراعنه تاریخ است.
رئیس تبلیغات اسلامی بوانات تأكید كرد: وظیفه ما توسعه معارف دینی در سطح جامعه است و باید به نشر معارف اهل بیت(ع) و معارف امام زمان(عج) بپردازیم و بستر عرض ارادت خویش را به‌ویژه در چنین مناسبت‌هایی فراهم کنیم.
انتهای پیام

captcha