وحدت یك تفكر دینی است
کد خبر: 3764745
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۳
زارع‌پور:

وحدت یك تفكر دینی است

گروه اجتماعی ـ رئیس اداره تبلیغات اسلامی كازرون گفت:‌ وحدت یک سیاست نیست بلکه یک تفکر دینی است و قرآن از روی سیاست از وحدت حرف نمی‌زند و وظیفه هر مسلمانی است که در جهت ایجاد وحدت بکوشد.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام حسین زارع‌پور، رئیس اداره تبلیغات اسلامی كازرون امروز، 26 آبان‌ماه گفت:‌ وقتی کتاب قرآن را بررسی می‌کنیم به وحدت بیشتر از هر موضوع دیگری تاکید کرده است.
وی با بیان اینكه وحدت یک سیاست نیست بلکه یک تفکر دینی است و قرآن از روی سیاست از وحدت حرف نمی‌زند و وظیفه هر مسلمانی است که در جهت ایجاد وحدت بکوشد، گفت: نبی مکرم اسلام، حضرت محمد(ص) اولین عملی که در مدینه انجام داد وحدت بین مسلمانان بود.
زارع‌پور اظهار کرد: وحدت از نظر قرآن که هیچ کتابی از آن بالاتر نیست مورد بررسی قرار گرفته است و وظیفه تمام انبیا ایجاد وحدت بوده است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کازرون گفت: وحدت چیزی نیست که به راحتی ایجاد شود، اما وقتی محور اعتقادی، دین باشد وحدت ممکن است.
وی ادامه داد: ایجاد وحدت و نزدیک کردن قلوب انسان‌ها به یکدیگر کار آسانی نیست مگر اینکه مسلمانان از محور پیامبر(ص) و قرآن که همان دین است پیروی کنند.
زارع‌پور یادآور شد: پیامبر اسلام(ص) از جمله مسائلی را که در ایجاد وحدت مهم دانسته‌اند، محبت کردن و صبرداشتن و احترام گذاشتن به اعتقادات یکدیگر است.
رئیس تبلیغات اسلامی كازرون در پایان گفت: به برکت وحدت است که دشمنان توان دیدن کشور ما را ندارند و به امید روزی که مسلمانان با همدیگر متحد و همدل باشند.
انتهای پیام

captcha