دشمنی آمریکا با اسلام منشأ تمام توطئه‌های منطقه است
کد خبر: 3764748
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۳

دشمنی آمریکا با اسلام منشأ تمام توطئه‌های منطقه است

گروه سیاست و اقتصاد ــ سردار عظیمی با بیان اینکه آمریکا مدعی دروغین دموکراسی است، اظهار کرد: دشمنی آمریکا با اسلام منشأ تمامی توطئه‌ها در منطقه است.

دشمنی آمریکا با اسلام منشاء تمام توطئه‌های منطقه است

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، سردار محمدنظر عظیمی، فرمانده قرارگاه نجف اشرف در غرب کشور امروز، 26 آبان ماه در همایش روحانیون و نخبگان اورامانات در روانسر به مناسبت هفته وحدت با اشاره به پیشینه مردم اورامانات در دفاع مقدس، اظهار کرد: پیشینه مردم اورامانات در دفاع مقدس مایه افتخار نظام است.
وی با اشاره به دشمنی آمریکا با اسلام، افزود: این دشمنی منشاء تمامی توطئه‌ها در منطقه است. آمریکا مدعی دروغین دموکراسی است و در مسیر مقابله با انقلاب اسلامی در حرکت است.
فرمانده قرارگاه نجف اشرف در غرب کشور با اشاره به نقش روحانیت در ایستادگی در برابر توطئه‌ استکبار، گفت: دشمن باید بداند اراده و بصیرت‌شناسی شیعه و سنی اجازه رسیدن استکبار به اهداف خود را نخواهد داد و ایران اسلامی در تمامی عرصه‌ها مقاوم ایستاده است.
ماموستا ملا محمد محمدی، امام جمعه اهل سنت کرمانشاه نیز در این آیین اظهار کرد: دشمن همواره درحال توطئه است و ما باید بسیجی‌وار عمل کنیم و در میدان حاضر باشیم.
وی افزود: پیوستگی بین شیعه و سنی در طول انقلاب اسلامی همواره وجود داشته و دشمن به دنبال اختلاف‌افکنی است.
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه با بیان اینکه باید به قرآن به عنوان ریسمان الهی چنگ بزنیم و آن را رها نکنیم، گفت: وحدت باید بیشتر در جامعه وجود داشته باشد.
انتهای پیام

captcha