مسجد جمکران سالانه پذیرای ۲۰ میلیون زائر است
کد خبر: 3764753
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۴

مسجد جمکران سالانه پذیرای ۲۰ میلیون زائر است

گروه فرهنگی ـ مسئول واحد نذورات و هدایای مسجد جمکران با اشاره به جایگاه معنوی این مسجد میعادگاه منتظران ظهور است، اظهارکرد: مسجد مقدس جمکران سالانه پذیرای ۲۰ میلیون زائر است.

مسجد جمکران سالانه پذیرای ۲۰ میلیون زائر است

به گزارش ایکنا از لرستان، محسن واحدی‌پور، مسئول واحد نذورات و هدایای مسجد جمکران، عصر امروز شنبه، ۲۶ آبان در جشن بیعت با امام عصر(عج)، که به‌مناسبت آغاز امامت حضرت مهدی(عج) در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی لرستان برگزار شد، اظهارکرد: امسال فعالیت‌های مسجد جمکران گستردگی فراوانی داشت به طوری که اربعین امسال دو موکب در عراق توسط این مسجد برپا شد و ۲۱۰ هزار اسکان داده شد.

تشکیل ستاد فعالیت‌های مهدوی در مسجد جمکران

وی با اشاره به این‌که امسال مراکز مهدوی جشن بیعت با امام زمان(عج) را به صورت متمرکز برگزار کردند، اضافه کرد:ستاد فعالیت‌های مهدوی در مسجد جمکران تشکیل شده است.

واحدی‌پور با ذکر این مطلب که هم‌زمان با سالروز آغاز امامت حضرت مهدی(عج) همایش سه هزار نفری طلاب با حضور حجت‌الاسلام قرائتی در مسجد جمکران برگزار شد، گفت: هزار و شصت  و هفت سال از ساخت مسجد جمکران می‌گذرد و آن مسجد میعاد منتظران ظهور است، این در حالی‌است که آیت‌الله بهجت می‌فرمود: جایگاه جمکران کمتر از مسجد سهله نیست.

وی جمکران را پایگاه تشیع دانست و با بیان این‌که سالانه ۲۰ میلیون نفر مسجد جمکران را زیارت می‌کنند، گفت: کرسی تلاوت دارالقرآن مسجد جمکران شامگاه امروز در بروجرد برگزار می‌شود.

انتهای پیام

 

 

captcha