اهتمام به کتاب اهتمام به تعالی انسان‌ها است
کد خبر: 3764772
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۳

اهتمام به کتاب اهتمام به تعالی انسان‌ها است

گروه فرهنگی ـ نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تأکید بر این‌که کتاب محصول اندیشه‌ها و زحمات شبانه‌روزی انسان‌هایی است که به آینده بشریت و به پیشرفت جامعه فکر می‌کنند، افزود: ارزش قائل شدن به کتاب ارزش قائل شدن به فرهنگ و تمدن است و اهتمام به کتاب اهتمام به تعالی انسان‌ها است.

ارزش قائل شدن به کتاب ارزش قائل شدن به فرهنگ و تمدن است

به گزارش ایکنا از لرستان، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد عصر شنبه، 26 آبان‌ماه در حاشیه افتتاح نمایشگاه کتاب لرستان در جمع خبرنگاران ضمن تبریک ایام آغاز امامت امام زمان(عج)، گفت: برگزاری نمایشگاه کتاب یک فرصت بسیار ارزشمندی است که همه مردم دسترسی به کتاب پیدا می‌کنند و ترویجی برای مطالعه و کتابخوانی است.
وی با بیان این‌که نمایشگاه کتاب یک رخداد فرهنگی ارزشمند است که تاثیرگذار بر افکار و اندیشه‌های مردم است، تصریح کرد: برای این‌که پیشرفت داشته باشیم و راه متعالی را طی کنیم باید از نظر فکر و اندیشه مرتبه بالایی داشته باشیم چراکه هرگونه پیشرفت در جامعه مدیون کتاب و کتابخوانی است.
میرعمادی با اشاره به این‌که استقبال خوبی از سوی ناشران در نمایشگاه کتاب لرستان صورت گرفته و از مردم فرهنگ‌دوست استان دعوت می‌کنیم از این فرصت استفاده کنند، ادامه داد: تاکید رهبر معظم انقلاب بر این است که همه آحاد جامعه باید اهل کتاب باشند، باید با کتاب انس بگیریم، کتاب هدیه بدهیم و از صاحبان خرد و اندیشه تجلیل کنیم.
وی با بیان این‌که کتاب باعث معنویت، رشد، تعالی و تعقل و تفکر انسان است، تصریح کرد: کتاب باعث تشکیل تمدن و فرهنگ غنی خواهد بود؛ اگر جامعه‌ای به فرهنگ متعالی دسترسی یافته در سایه کتاب بوده است.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تأکید بر این‌که کتاب محصول اندیشه‌ها است؛ کتاب محصول زحمات شبانه‌روزی انسان‌هایی است که به آینده بشریت و به پیشرفت جامعه فکر می‌کنند، افزود: ارزش قائل شدن به کتاب ارزش قائل شدن به فرهنگ و تمدن است و اهتمام به کتاب اهتمام به تعالی انسان‌ها است.
آیت‌الله میرعمادی خاطرنشان کرد: تقارن نمایشگاه کتاب لرستان با ایام آغاز امامت امام زمان(عج) مبارک باشد و امیدواریم که به‌وسیله مطالعه و کتاب زمینه ظهور امام زمان(عج) را فراهم کنیم؛ چراکه از نشانه‌های حکومت جهانی حضرت مهدی تکامل عقل بشری است.

انتهای پیام

captcha