راه‌اندازی کمپین «انقلاب قرآنی» در فضای مجازی
کد خبر: 3764779
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸

راه‌اندازی کمپین «انقلاب قرآنی» در فضای مجازی

گروه فعالیت‌های قرآنی - به همت یکی از فعالان فرهنگی و قرآنی تبریز کمپین «انقلاب قرآنی» در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی راه‌اندازی شده و از تمام فعالان قرآنی درخواست می‌شود فعالیت‌های خود را درقالب این کمپین اطلاع‌رسانی کرده و با هشتگ «انقلاب قرآنی» ثبت کنند.

راه‌اندازی کمپین «انقلاب قرآنی» در فضار مجازی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به همت یکی از فعالان فرهنگی و قرآنی تبریز کمپین «انقلاب قرآنی» در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی راه‌اندازی شده و از تمام فعالان قرآنی درخواست می‌گردد فعالیت‌های خود را درقالب این کمپین اطلاع رسانی کرده و با هشتگ «انقلاب قرآنی» ثبت کنند.
پویا منفردخطیبی، یکی از فعالان و چهره‌های شاخص فرهنگی و قرآنی در تبریز که این کمپین را در شبکه‌های اجتماعی راه‌اندازی کرده است در همین رابطه به ایکنا گفت: از آن جایی که باید فعالیت‌های صورت گرفته در عرصه قرآنی انتشار داده شود بنابراین برای رسیدن به اهداف قرآنی خود باید از ظرفیت فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی استفاده کرد در این راستا کمپین «انقلاب قرآنی» را در شبکه اجتماعی اینستاگرام راه‌اندازی کرده و اعلام کردیم فعالان قرآنی فعالیت‌های خود را درقالب این کمپین اطلاع رسانی کرده و با هشتگ «انقلاب قرآنی» ثبت کنند.
وی افزود: در صدد هستیم اهدف قرآنی خود را از شهر تبریز آغاز کرده و با عنایت خداوند انقلاب قرآنی را در تبریز انجام داده و به شهرهای دیگر هدایت کنیم بنابراین از ابتدای سال 97 تصمیم گرفتیم فعالیت هایمان را به صورت تخصصی رسانه‌ای جلو ببریم.
مدیر دارالقران السابقون با اشاره به اینکه باید چهره‌های قرآنی شهرمان را شناسایی کرده و به دیگران بشناسانیم اظهار کرد: برای اینکه تولیدات قرآنی خود را عرضه کرده و قاریان ممتاز و ملی خودمان را شناسایی کنیم بهتربن روش و راهکار استفاده از ظرفیت رسانه‌های معتبر و رسمی و در کنار آن بهره مندی از شبکه‌های اجتماعی است.
وی با بیان اینکه اکنون عموم مردم به کارهای نوآوری، خلاقیت و ابتکار در کارهای قرآنی علاقه مند هستند اظهار کرد: مردم ابتکار را دوست دارند و انتشار محتوای قرآنی در شبکه‌های اجتماعی ابتکار و خلاقیت جدید است.

انتهای پیام

captcha